Goed even een analyse van de mount doom opdracht.
Ze lopen naar boven.... Karin piept al meteen, Soundos vertelt dat ze verwachte een stukje omhoog te moeten voor de tv en dat viel tegen, geen woord over eng vinden ofzo.
Ze komen bij de kist en Soundos is een van de dragers en plots heeft ze een rugzak op en is geen drager meer, nou is Soun niet bepaalt een stakkerig iel meiske dus heeft ze wel wat in haar macht dunkt me, toch draagt ze niet de kist....
Vervolgens lopen /sjouwen ze met de kist naar boven, Karin zie je het af en toe zichtbaar moeilijk hebben, bij Soun zie ik niks, ze staat op een moment zelfs veel verder dan de groep op de berg en kijkt naar beneden hoe de rest worsteld met de kist...... tot dat....
Karin echt in dreigt te storten en de groep bezorgt vraagt of ze nog bij hun is. Pas dan zie je dat Soun gaat zitten en ineens beweerd bang te zijn....
Zo raar vind ik dat, alsof ze door Karin haar bangheid ineens weer weet, oh ja ik ben immers ook bang en heb hoogtevrees....en moet dat wel laten zien.
Vervolgens vliegt ze weer als en dolle voorop en ziet als eerste de tweede kist, ze vliegt er haast heen.En hop daar gaat ze weer voorop in stevige pas....
En dan de berg af, sukkelt ze naar beneden en presteert het om buiten de tijd aan te komen....
Zelfs Karin komt op tijd binnen......
Ik zeg...... mollenstreek.
Kijk t zelf maar na, haar gedrag is gewoon vreemd.