Ietwat -Off topic- maar ook -on topic- hoor, Soundos is de Mol, dus niet deleten svp....
Inmiddels passed koffie en zo ook het bierke, de rose smaakt goed
Saem had koffie (was weer gezellig! Dark roasted ,heerlijk, heeft mijn Moeke ook
, dus voelt als thuis, ik doe de borrel daarna, trakteer want inmiddels, sinds 1,5 u.; een jaartje ouder.
Ik begrijp heel goed dat het wel heel erg bijzonder en wellicht extreem is dat we eventueel van Soundos haar volle naam een link naar de Mol zouden kunnen maken (nogmaals : credits @.nl, zie voorgaande post).
Zoiets plan je niet en verzin je eigenlijk ook niet.
-maar hoe mooi als je als productie dat kan gebruiken, daar droom je van, m.i. ...
-
Toen ik het las op WIDM.nl (tip van vriendin om daar te kijken) vond ik het erg mooi te lezen. Weer
zo bijzonder dat dat gevoed wordt tot in mijn tunnel
.
Ik weet, aflevering 11 is vaak een anti-climax, voor mij in ieder geval, je mist zoveel hints en aanwijzingen, dus laten we er des te meer van genieten nu het nog kan!
En ik snap Saem, met weemoed verlangen naar rode manen en rozen...ik snap je...
Ik mis ze ook. Heel erg...(a.k.a. Wiebe).
Dus genieten van alles wat we nu nog 2 weken meepikken kunnen,... samen zoeken, wikken, wegen, speuren en soms zo vergezocht maar leuk, soms zo makkelijk maar angstvallig echt en dichtbij.
En heb een beetje geduld met mensen die net op het forum nieuw zijn en niet 1000-den posts hebben kunnen lezen of misschien iets melden wat niet in ons straatje past. Leuke is: ieder doet zijn of haar best; ik geniet!
Vaak de rillingen als ik iets lees mbt Art, wil ik zo graag niet, maar o jee, als het ook maar enigszins in de buurt komt van een eventuele realiteit, staart tussen de benen en hopen dat we met Soundos de dijken zullen doorbreken en de ultieme hint zullen vinden:)
En ik ben schuldig, ik zit zo in een fijne tunnel, goed gezelschap en alle goede aanwijzingen naar de andere 3 geven mij kippenvel en slapeloze nachten..
En zal die hints ook prijzen, zoals altijd...
Maar ik ben een trouwe hond...voor mij 1 mol.
Rest ons allen nu te genieten van alles wat nog in onze tunnels (of daarbuiten) op ons pad komt.
Wens ons allen een onbevangen Molhunt waarin we EM (lees: haar
) zullen vangen
Veel plezier
allen zo aan het staartje van dit prachtige seizoen (SeiSoun...dos)...
En nu rap weer belachelijke goede theorettes zoeken graag zodat ik weer slapeloze nachten heb...
Geniet allen!