Nooooooooooo, een tragisch einde voor Soundos.
Had zo fel gehoopt dat ze zou winnen. Echt dramatisch. Geen rood scherm, wel een rood kleed. Ik vond haar absoluut stralen in haar rode jurk, wat 'n klasse straalde ze uit! Dat was een heel mooi filmisch beeld, het leek zelfs een beetje op 'Soundos in Wonderland'. Supermooi gefilmd!
Had een voorgevoel dat Soundos de verliezer ging zijn. Ontzettend jammer maar het is nu zo en ze neemt het ongelofelijk sportief op. Dat maakt haar nog mooier als persoon. Alleen al daardoor maakt ze zichzelf tot een zeer waardige finaliste! Daarbij was zij ook een zeer slimme speler, ik dacht en hoopte zelfs eventjes dat ze weleens zelf de Mol zou kunnen zijn.
Voor mij is zij sowieso dé ontdekking van het jaar, een erg veelbelovend talent. Kijk alvast uit naar wat ze hierna nog allemaal gaat doen want ze heeft een onuitwisbare indruk op mij nagelaten. Zowat elke aflevering toverde ze wel een glimlach op een gezicht, soms volgend door een hilarische niet te stoppen lachbui.
Zegt ze ooit wel eens iets dat niet grappig is? Van Soundos wordt je simpelweg blij.
Bedankt voor de komische rode draad doorheen de reeks!
Either you love or hate her. I love her! Goed gedaan Soundos, je mag echt trots zijn op je deelname aan De Mol. Ik ben dat ook voor jou! Succes met alles wat je doet, onze teerbeminde rode prinses Soundos.