Leuke aflevering, zal weer een prachtig seizoen worden! Ik moet nog wel even wennen aan de nieuwe stijl, maar dat zal wel snel gaan.
De eerst was meteen een mooie binnenkomer. Ik zag echt niet aankomen dat de mol bij iedereen in de bus had gezeten. Echt geweldig.
Het viel me op dat in deze opdracht nogal wat cijfers langs kwamen. Begon al met "Tien tien", maar volgens mij was er ergens aan het einde een shot waar je een rijtje passagiers zag staan die allemaal een cijfer op de rug van hun shirt hadden. Dat wil ik nog eens nader bekijken.
De andere opdrachten vond ik ook leuk. Het kan bij WIDM nooit kwaad om wat spanningen in de groep te brengen zoals opdracht 3 dat deed.
De keuze van Pepijn vindt ik maar vervelend, door iedereen door te laten komen we natuurlijk niet dichter bij de identiteit van de mol. In de eerste aflevering is het volgens mij trouwens niet persé een slechte keuze. In deze fase van het programma kan het sluiten van verbonden, of iedereen te vriend houden best tactisch zijn.
Ik kan niet wachten om de aflevering nog een keer te bekijken.