Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 167529 keer)

Offline Loebas

• Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #320 Gepost op: 7-01-2011, 23:12:14 »
Een Drijver plaats je in een vijver...., over tuinbenodigdheden gesproken..  ;)
Omnia vincit amor

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
« Reactie #321 Gepost op: 7-01-2011, 23:19:25 »
Weet iemand wat het T-Shirt logo betekend?
Volgens een Japanse vriendin betekent het sake!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #322 Gepost op: 7-01-2011, 23:22:17 »
Weet iemand wat het T-Shirt logo betekend?
maar het lijkt mij logisch dat ze in een spaanstalig land geen hint geven met een japans logo op het shirt ::)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Sarita

• Forumlid
« Reactie #323 Gepost op: 7-01-2011, 23:23:40 »
Volgens een Japanse vriendin betekent het sake!

In het Chinees spreek je het uit als "jiu" en betekent het alcohol.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #324 Gepost op: 7-01-2011, 23:28:43 »
maar het lijkt mij logisch dat ze in een spaanstalig land geen hint geven met een japans logo op het shirt ::)

Hooguit is het een linkje naar vorig jaar (en naar serie 8 > rood shirt), maar zo'n actie deed kandidaat Frits ook al, en het zou een bar slechte hint zijn.

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #325 Gepost op: 7-01-2011, 23:34:07 »
Hooguit is het een linkje naar vorig jaar (en naar serie 8 > rood shirt), maar zo'n actie deed kandidaat Frits ook al, en het zou een bar slechte hint zijn.
jah
bovendien draagt Art wel vaker dit soort kleren dus lijkt me niet dat hij het speciaal voor WIDM heeft meegenomen

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #326 Gepost op: 7-01-2011, 23:38:15 »
Ik analyseerde de intro eens even van dit jaar. Onder andere om te kijken wat voor beelden er zoal in zaten die we nog niet gezien hebben.

Hier uit concludeerde ik:
Dat Patrick en Art beiden niet afvallen komende aflevering. Puur omdat Patrick bij de paardrijopdracht en Art bij de botsendebussenopdracht nog in het spel zijn. En aan het voorstukje te zien zit dat niet in de komende aflevering...
Daarnaast is Karin in de leader te zien in de theatheropdracht van komende aflevering. Vaak is dat een indicatie dat die persoon afvalt, heb ik het idee vaak...
Daarnaast is ook de spyopdracht te zien in de leader maar dat geeft niet veel duidelijkheid.

Daarnaast viel me op bij het maken van de foto dat Hanna haar duim opsteekt vlak voor de foto wordt gemaakt :l
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #327 Gepost op: 7-01-2011, 23:45:27 »
HE weetje wat me net in valt, ze zeggen dat ze de paspoorten mogen houden omdat ze die nog nodig hebben, dit koppelen we dus aan het vertrekken naar een ander land, maar in 2009 moesten ze ook hun paspoorten inleveren terwijl ze op de helft van die serie toch nog naar Jordanië gingen!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #328 Gepost op: 7-01-2011, 23:47:39 »
HE weetje wat me net in valt, ze zeggen dat ze de paspoorten mogen houden omdat ze die nog nodig hebben, dit koppelen we dus aan het vertrekken naar een ander land, maar in 2009 moesten ze ook hun paspoorten inleveren terwijl ze op de helft van die serie toch nog naar Jordanië gingen!

Ja, maar merk dat ze nu meer dingetjes vrij geven aan de kandidaten om het hun volgens mij ook beetje zenuwachtiger te maken.. Zo vertelde PJ ook over dat de mol je uitzoekt oid? Heb de aflevering nu niet bij de hand.. Maar kwam erop neer dat er dus een hulpmol wordt gekozen ofzo.. Was in Seizoen 5 ook, maar werd toen ook niet gezegd..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #329 Gepost op: 7-01-2011, 23:50:32 »

Ik denk dat het niet inleveren van de paspoorten niet met praktische zaken te maken heeft, maar meer met het alvast introduceren van een tweede land (bij de kijker). Het lijkt me overigens juist praktisch om die paspoorten wel bij elkaar te bewaren, stel dat iemand 'm kwijtraakt.

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #330 Gepost op: 7-01-2011, 23:52:01 »
Ik denk dat het niet inleveren van de paspoorten niet met praktische zaken te maken heeft, maar meer met het alvast introduceren van een tweede land (bij de kijker). Het lijkt me overigens juist praktisch om die paspoorten wel bij elkaar te bewaren, stel dat iemand 'm kwijtraakt.

Ik denk idd dat het voorgaande jaren meer voor de show was en dat ze dat later wel weer terug kregen.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #331 Gepost op: 7-01-2011, 23:53:49 »
Het lijkt mij juist veiliger om iedereen wel zijn eigen paspoort bij zich te laten houden. Je weet nooit met wat voor toestanden je te maken krijgt. Ik weet niet hoe ze in een gemiddeld Zuid-Amerikaans land reageren als je je niet kunt identificeren. Natuurlijk heb je wel altijd een camerploeg achter je kont aan, maar degene met de paspoorten kan zich gerust op een paar uur afstand bevinden.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #332 Gepost op: 7-01-2011, 23:56:37 »
Het lijkt mij juist veiliger om iedereen wel zijn eigen paspoort bij zich te laten houden. Je weet nooit met wat voor toestanden je te maken krijgt. Ik weet niet hoe ze in een gemiddeld Zuid-Amerikaans land reageren als je je niet kunt identificeren. Natuurlijk heb je wel altijd een camerploeg achter je kont aan, maar degene met de paspoorten kan zich gerust op een paar uur afstand bevinden.

Als ik dit lees denk ik meteen aan de in elkaar gezette overval van Aflevering9 van Seizoen6. Roderick zat finaal in de stress  ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #333 Gepost op: 7-01-2011, 23:56:59 »
het ligt idd aan het land dat je je paspoort moet houden volgens mij
zeker in een land als El Salvador, als je in zo'n opdracht bezig bent kan je best verdacht overkomen, kan de politie je best aanhouden en zonder identificatie zal je zo de gevangenis in kunnen worden gegooid

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #334 Gepost op: 8-01-2011, 00:05:44 »
het ligt idd aan het land dat je je paspoort moet houden volgens mij
zeker in een land als El Salvador, als je in zo'n opdracht bezig bent kan je best verdacht overkomen, kan de politie je best aanhouden en zonder identificatie zal je zo de gevangenis in kunnen worden gegooid
Op zich wel. Alleen mag je wel aannemen dat de politie vantevoren is geïnformeerd over dat er deelnemers van een nederlandse show aan het werk zijn...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #335 Gepost op: 8-01-2011, 00:15:09 »
Paspoort is trouwens eigendom van de Nederlandse staat. Je mag hem niet eens aan anderen geven. Dus PJ kan wel zeggen, hier met dat ding, maar je mag hem wettelijk niet afgeven. Behalve aan bevoegd gezag.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #336 Gepost op: 8-01-2011, 00:24:15 »
Behalve aan bevoegd gezag.

Aan zijn gezag heeft PJ hard gewerkt in ieder geval. ;)

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #337 Gepost op: 8-01-2011, 00:51:25 »
Mooie aflevering. Die tweede aflevering was echt hilarisch en helaas ook gedoemd om te mislukken. Ik denk wel dat de beste plaats om te mollen bij de ontvangers was. Mijn mol is nog steeds Patrick, maar het viel me idd wel op bij de groepsfoto dat Art daar heel onnatuurlijk op staat. Dus Art ga ik ook in de gaten houden de komende tijd. Het zou wel leuk zijn als Art de mol zou zijn trouwens. Soundos vind ik tot nu toe een beetje irritant overkomen. En als zij de mol is, dan was die actie wel heel erg obvious, dus ik hoop niet dat we weer een Milouska-achtige mol krijgen.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #338 Gepost op: 8-01-2011, 00:54:03 »
Mooie aflevering. Die tweede aflevering was echt hilarisch en helaas ook gedoemd om te mislukken.
Heb jij de tweede aflevering al gezien???!!!  ::oink::

;)

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #339 Gepost op: 8-01-2011, 00:55:29 »
 ::rofl:: De tweede opdracht natuurlijk. Het is al laat he.  ;D