Ik weet niet wat voor land Tin Tin is, maar volgens mij sloeg dat op de geit (die inmiddels de harten gestolen heeft van alle molloten).
Waar ik het meeste mee zit: een mol heeft niets te duchten van concurrentie, dus het zou niets moeten uitmaken of ie een kandidaat die eigenlijk rood had wel of niet naar huis zou sturen.
Er is echter een maar aan dit verhaal. Hiermee houdt Pepijn (even ervan uitgaand dat hij de mol dan is) een mogelijk scherp oplettende kandidaat in het spel, en dat zou weleens nadeling kunnen uitpakken. De bewuste kandidaat kan beter gaan opletten, en ineens dingen zien die ie beter niet had kunnen zien.
Verder: de regie weet VOOR de eliminatieronde wie de test het slechtste heeft gemaakt. Dat weet in dat geval Pieter Jan dus ook.
Er volgde een aantal groene schermen (8 dus), waaruit de conclusie kan worden getrokken dat Soundos, die als laatste overbleef, de test het slechtste heeft gemaakt, en DUS naar huis had moeten gaan, wanneer Pepijn niet over zijn barmhartige hart had gestreken.
Trek ik hiermee te snel de conclusie dat Soundos de mol niet kan zijn?