Hoe gaat deze vers dan? Die zou namelijk goed aansluiten bij mijn visie (die ik hier bevestigd zie door Avagadro). Ik zit namelijk ook nógal op de Jezustheorie en al zijn hints wijzen inderdaad in de richting van Horace.. Had zelf die handen ook gezien en ben daarom verder gaan speuren rondom Horace. Mijn hints, helaas geen shots van, ben daar niet zo bedreven in.. = woordgrapje.. ;-)
Boven de deur van de bus hangen twee stickers die verwijzen naar Jezus Christus:
Op 04:11 goed zichtbaar (als Art de bus instapt)
#1 "Jesucristo murio por 11"
Wat zoiets zou betekenen als "Jezus Christus stierf voor 11"?
Op 04:55 (en later ook nog een paar keer):
#2 "Jesucristo verdad eterna"
Wat zich volgens mij laat vertalen naar "Jezus Christus de eeuwige waarheid"
Om vervolgens Horace binnen te zien komen wandelen met een beeltenis van De Verlosser (El Salvador) op z'n shirt. Tel daarbij op wat eerder werd aangehaald: die handen die 2x10 uitbeelden op exact 10:00 minuten. En de rest van Avagadro..
Veel in de richting van Horace dus imo!
Dan nog wat mensen,
De bus zit vol met dieren. Kan ook wijzen op de ark, die zat ook vol met dubbele dieren..
Of heb ik nu al een tunnelvisie?
Maar omdat alles in de richting van Jezus leidt...
Op een rij:
bus met dieren = ark
Zie het volgende:
De rugnummers 3 (2x naast elkaar) vormen 33. Dit getal staat in de numerologie o.a. voor het getal met de moeilijkste taak en het martelaarschap (zoals een mol). Het getal 33 wordt ook geassocieerd met Jezus Christus, zowel in moeilijke taak, als in onvoorwaardelijke liefde en geestelijke macht.(Op het volgende T-shirt van Horace staat love, peace, doves!) Jezus is gestorven op 33 jarige leeftijd.
Bovendien zijn de getallen 11, 22 en 33 in de numerologie meestergetallen. Die verdubbeling zie ik ook in de aanwijzingen terug: geit heet tien, tien. Rugnummers 3 en 3, ook op het hek bij het stadion 3 en 3. Jezus op het shirt en Jezus op de spiegel samen in beeld...
Dan nog het antwoord Amerika: Horace heeft tevens de Amerikaanse nationaliteit.
Antwoord: El Salvadoriaans: De verlosser, J.C.
Mogelijk nog een aanwijzing: In de bus boven de ingang zijn nog eens twee stickers te onderscheiden met de tekst Jesu Cristo.
Horace draagt een T-shirt met Jezus er op. Als hij in de bus stapt zie je (9.47 min.) dat er ook een plaatje van Jezus op de spiegel is geplakt. Beide beelden zijn dan even heel mooi naast elkaar in de spiegel in beeld gebracht. Horace heet voluit: Horace Joshua Cohen. JC staat voor Jezus Christus. Of zelfs HJC Here Jezus Christus. Jezus was Joods, Horace ook.
!!!!!!!!!!!!!!!