Er staat inderdaad iets op de voorruit ja, maar onleesbaar.
Btw om nog even in de kuifje en tintin zweren te blijven.
Anna zegt in de biecht: ... Professor Barabas ...
Of te wel nog een stripfiguur
Ik wil hier even op inhaken. Ik heb even proberen op te zoeken of er een verband is tussen Tintin (=Kuifje) en professor Barabas die voorkomt in Suske en Wiske.
Toen kwam ik dit tegen
http://suskeenwiske.ophetwww.net/albums/italiaans/tintin.phpIk weet niet of iemand dit ook heeft gehoord, maar Anna had het over een soort van Gladiatoren...?
En kijk ook eens bij de cijfers die erbij staan. 6-15 (rugnummers 3+3= 6 en 15 mile?)
Dan was er ook nog iemand die Inge Iepenburg dacht te horen bij het voorstellen van Mirayanna (weet niet of ik het goed schrijf...hahaha)
En dat is ECHT de stem van Inge!!!
Willen ze iets zeggen over liever verliefd??? Heb het bekeken en het verhaal gaat over Anna. (link naar Anna Drijver?)
Omdat de geit tintin wordt genoemd maar de ondertiteling tien tien aangeeft ben ik verder gaan zoeken. Op wikipedia staat dat 10 (en 20, dit omdat er 2x 10 wordt geschreven en bij elkaar opgeteld 20 vormt) een Gelukkig getal is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/10_(getal)
Tevens zijn de getallen 10 en 20 driehoekige pyramidegetallen.
Nu ben ik dus niet zo wiskundig aangelegd dat ik hierin dan een verband kan zien. Maar wel het logische (voor mij dan) gelukkig getal. De film liever verliefd, dan ben je gelukkig neem ik aan???
Het is misschien wat vergezocht, maar ik zie er zelf toch wel een logica in.
En echt, het is de stem van Inge Iepenburg!!! Een ex mol...
Misschien kan 1 van jullie die handig is met filmpjes en geluiden dat fragment knippen om het ook aan de anderen te laten horen? (Ik ben niet zo technisch helaas, anders had ik het zelf gedaan.)
Nu lijkt het erop dat ik Anna als mijn mol heb, dat is niet zo...Maar even goed hou ik dit wel in de gaten. De hele theorie omtrent Horace en Pepijn dunkt mij zeer goed!
Trouwens, zag op een andere forum het volgende...Als de presentator zegt dat er nog iemand in de bus zat, zie je pepijn heel geniepig zijn vinger opsteken. Kan iemand dat misschien als foto maken, zodat anderen het ook kunnen zien?
Maar goed. Er zijn nog veel afleveringen te gaan, dus meer aanwijzingen te komen!
Heerlijk!!! We zijn weer mollen aan het vangen!!!