Wat een heerlijke eerste aflevering! Letterlijk een knaller!
Voorlopig bven ik er nog niet uit wie de mol is. Verdenk momenteel verschillende kandaten nog
Hier een foto.
Volgens mij kun je hier wel Jan Kooijman inzien van achteren.
Ik vond het ook wel raar dat de geit bij iedereen tien tien heette en bij Jan niet
Verder had je de getallen 2x 3 en 11 dacht ik op de shirts. En hier ergens las ik als je 2 3'en spiegelt dat je een 8 kan vormen.
En zo kwam ik misschien op deze theorie uit:
3=Jan(3letters) en als je dan met de 3 te spiegelen een 8 hebt=Kooijman (8 letters) en dan de 11 die dan misschien verwijst naar Jan Kooijman de 11de mol?
Verder hield hij zich ook erg afzijdig in de eerste aflevering vond ik.. Hij noemde bij de vuurwerkopdracht de kleuren en volgens mij zou het wel kunnen dat hij de kleuren juist kon noemen omdat hij toch wist dat de opdracht meer dan waarschijnlijk ging mislukken...
Maar ik vond ook wel 2 uitspraken van Anna verdacht, nl:
- Als ze op de bus komt en ze stelt zich voor zegt ze iets van "Ik neem wel graag de leiding. Enfin ik krijg ze soms, en dan neem ik ze wel aan" ofzoiets.
Zou het misschien kunnen: Ze krijgt de leiding, ze is de mol?
- En ook de uitspraak toen ze op het voetbalveld kwam vond ik een beetje raar. Ze zei iets van: "Het was als een soort van gladiatoren. Gladiator-> de mol?
Verder las ik hiet ook nog veel theorieën over Horace. Verdenk hem momenteel nog niet, maar hou hem wel in mijn achterhoofd.
Ook Art las ik veel, is ook nog een mogelijkheid.
Enfin, ik ga nog eens goed nadenken wat ik voor m'n pool ga doen en hoop dat we mss in afl. 2 iets wijzer worden:-)