Eindelijk de kans om te reageren.
Mooie aflevering, deze eerste! Ik had een voorgevoel dat er niemand uitging. Fijn dat dat ook zo is uitgekomen. Nu zien we iedereen ten minste twee afleveringen lang, en het duurt ook nog eens wat langer voor de mol ontmaskerd wordt! Vind het altijd zo spijtig voor het eerste slachtoffer van de mol, dat heb ik nu niet meer zo sterk. Pech voor diegene, maar het is begonnen, geen weg terug. Die eerste moet echt weg vandaag!
Het enige minpunt vind ik nog altijd dat ze die verdomde jokers en al die prul weer in de eerste aflevering hebben gestoken. Heel die prul hoort niet thuis in dit spel. Het benadeelt andere kandidaten die misschien evenveel weten als de joker-inzetters maar hierdoor eruit kunnen vliegen.
Verder prachtige opdrachten weer! Vooral die met dat vuurwerk. Benieuwd wat de mol daar allemaal heeft uitgespookt, waarschijnlijk weer keihard op alle knoppen tegelijk aan 't duwen.
Volgens mij voelt de Mol zich dit jaar absoluut goed in z'n vel en heeft ie absoluut geen bang om te mollen. Denk ook dat de Mol niet overdreven opvalt maar die gaat zich dit keer ook niet op de achtergrond plaatsen. Eerder een goeie kandidaat/mol zeg maar. Maar wie dat kan zijn? Mijn lijstje na aflevering 1 is alvast al een stukje korter. Op naar afl. 2!