Auteur Topic: Vakantie  (gelezen 587793 keer)

Offline ViWiRu

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Vakantie
« Reactie #2620 Gepost op: 26-10-2023, 03:20:19 »
Tijd voor een sneeuwstorm in Wyoming, Montana en Idaho de komende dagen  ???
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline ViWiRu

• Forumlid
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
« Reactie #2621 Gepost op: 3-11-2023, 02:57:35 »
Morgen naar Anchorage in Alaska. Heel erg benieuwd naar  :D
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline MitchK

• Forumlid
  • Winnaar Big Brother US 2022!
« Reactie #2622 Gepost op: 3-11-2023, 10:10:52 »
Washington State en Oregon lijken mij ook heel tof inderdaad. Ik hoop er over ongeveer twee weken te zijn, maar reizen met bussen in het noordwesten is niet makkelijk. Eerst maar eens proberen vanuit Sioux Falls naar Nebraska te gaan en daarna richting Rapid City voor Mount Rushmore.

Als iemand nog tips heeft voor welke steden wel en welke niet in California, hoor ik dat graag!

Ah zoals Daisy al zei: ik raad San Francisco aan, LA niet per se. Verder vond ik Mammoth Lakes wel heel fijn. En absoluut Highway 1 via Big Sur nemen!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #2623 Gepost op: 10-06-2024, 12:49:06 »
Ik ben vanmorgen op pad gegaan, met de bus, voor een 12-daagse reis naar Noord-West Spanje. Ook wel "de Schatten van Galicië" genoemd.

Met onder meer een stop in Orléans, Vitoria-Gasteiz, Burgos, Léon, Santiago de Compostella, (la?) Coruña, Oviedo, Santander, Bilbao, en op de terugweg Tours in Frankrijk.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #2624 Gepost op: 10-06-2024, 13:28:46 »
Veel plezier ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #2625 Gepost op: 10-06-2024, 14:51:12 »
Geniet ervan!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #2626 Gepost op: 11-06-2024, 16:19:23 »
Dankjewel.

Screenshot van de plek waar ik zojuist passeerde:

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #2627 Gepost op: 25-06-2024, 00:05:02 »
Ik ben intussen alweer een paar dagen terug.

Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad.

Offline grasisgroen

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2628 Gepost op: 26-06-2024, 14:46:11 »
Ik ben intussen alweer een paar dagen terug.

Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad.

Fijn! En nu nog een paar dagen warm en zonnig weer erbij  :)
...maar soms even niet :)

Offline Lama1997

• Forumlid
« Reactie #2629 Gepost op: 28-06-2024, 14:24:24 »
Over 3,5 week staat mijn jaarlijkse vakantie naar het Gardameer weer op de planning ::bravo::

Maar leuker nog, in april en mei 2025 ga ik twee maanden rondreizen door de VS  ::love:: Zo veel zin in ::bravo::

Offline MitchK

• Forumlid
  • Winnaar Big Brother US 2022!
« Reactie #2630 Gepost op: 28-06-2024, 16:07:10 »
Over 3,5 week staat mijn jaarlijkse vakantie naar het Gardameer weer op de planning ::bravo::

Maar leuker nog, in april en mei 2025 ga ik twee maanden rondreizen door de VS  ::love:: Zo veel zin in ::bravo::

Gardameer is top en rondreizen door de VS nog leuker ::bravo::

Waar ga je heen? Ik heb altijd nog tips mocht het om Utah, Arizona, Nevada en California gaan ::love::

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #2631 Gepost op: 28-06-2024, 19:54:16 »
Dankjewel.

Screenshot van de plek waar ik zojuist passeerde:

Hé, over die snelweg ging ik ook, maar dan twee dagen eerder. Mijn vriendin en ik kwamen die ochtend aan in San Sebastian, om vervolgens 225 kilometer door de bergen en langs de kust te kopen tot het havendorpje Santoña. Een nogal willekeurige eindstop, omdat toen onze vakantietijd op was. Halverwege de route twee dagjes Bilbao gedaan, vanwaar we uiteindelijk ook terug flixten naar huis.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #2632 Gepost op: 28-06-2024, 23:35:35 »
Bilbao was ook leuk. De volgende keer dat ik daar ben, sla ik echter het Guggenheim over, en duik ik de oude binnenstad in.

Wanneer dat ook mag zijn......

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #2633 Gepost op: 29-06-2024, 13:20:53 »
Wauw Jann, 225 km wandelen! In hoeveel dagen? Dan heb je vast meerdere paren schoenen tegenwoordig ;D

Mijn vakantie was vroeg dit jaar, ik ben alweer een week terug uit Tsjechië. Mooi land om te wandelen. Praag is ook een prachtige stad, daar zijn we 2 dagen geweest. We hebben ook wel veel niks gedaan (nja, de hond was mee dus kleine wandelingetjes waren er sowieso dagelijks).
Keep calm and eat chocolates!

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #2634 Gepost op: 1-07-2024, 23:54:47 »
Wauw Jann, 225 km wandelen! In hoeveel dagen? Dan heb je vast meerdere paren schoenen tegenwoordig ;D

Haha, leuk dat die er nog in zit ;D Maar nee, ik heb nog steeds dezelfde schoenen als in 2010, nooit andere gekocht, ook gewoon mee gelopen in Noord-Spanje. ::fluit::

Nee, heb goeie wandelschoenen een aantal jaar geleden gekocht. Dus ik ben inderdaad een changed man met meerdere schoenenparen tegenwoordig! En ik liep als een kievit, in tegenstelling tot mijn medeloopster, die op wandelschoenen loopt die ze al tien jaar heeft, en waarvan delen van de zolen ook duidelijk glad afgesleten waren. Zij was op voorhand bang dat ík last van mijn voeten zou krijgen, omdat het mijn eerste wandelvakantie was, maar zij was degene die uiteindelijk last had van zowel haar voeten, haar knieën als haar rug helaas.

Tien wandeldagen hebben we gemaakt :)
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #2635 Gepost op: 2-07-2024, 09:29:09 »
Dan hebben jullie echt veel kilometers per dag afgelegd. Klinkt als een heel mooie vakantie! En goede wandelschoenen zijn echt zo fijn.
Keep calm and eat chocolates!

Offline KingLennart

• Actief Lid
  • Runner-Up RSC 19
« Reactie #2636 Gepost op: 4-07-2024, 11:32:30 »
Wij gaan dit jaar niet op vakantie. Hooguit een dagje Antwerpen en een dagje Zwolle...

Heeft te maken met onze bejaarde hond (15) die weliswaar thuis nog best levendig is, maar die buitenshuis nog net de wandeling naar het uitlaatveld weet te voltooien...

Wat ik wel ga/kan doen is eindelijk weer eens sporten na mijn slepende blessure!  ::joehoe:: ::joehoe::
Lekker met frisbees gooien in de buitenlucht... zin in!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #2637 Gepost op: 6-07-2024, 13:25:38 »
Weer terug uit Amerika. Het was geweldig  ::love::

Voor de volgende reis wel nieuwe wandelschoenen nodig want degene die ik had vielen tegen het einde vd reis bijna uit elkaar....

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #2638 Gepost op: 8-07-2024, 14:34:16 »
Misschien een leuk verjaarscadeautje...

Sinds mijn bezoek vorig jaar aan New York heeft het Amerika-virus mij ook helemaal te pakken ::love::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #2639 Gepost op: 9-07-2024, 21:19:29 »
Weer terug uit Amerika. Het was geweldig  ::love::

Nog leuke WIDM-plekken gezien?