Auteur Topic: WIDM kandidaten op Twitter  (gelezen 69756 keer)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM kandidaten op Twitter
« Reactie #80 Gepost op: 14-01-2011, 23:36:59 »
Ahh ja, die sponsor herinner ik me geloof ik wel. Was altijd een mooi moment om nog even naar de wc te gaan.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #81 Gepost op: 14-01-2011, 23:51:11 »
Als ik iets tweet naar bijvoorbeeld een kandidaat (met een miljoen vrienden), zien dan mensen die mij niet volgen maar die kandidaat wel die tweet dan ook?

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #82 Gepost op: 15-01-2011, 00:02:24 »
Geen idee, maar ik zit niet op Twitter en ik zie ook allemaal tweets, dus me dunkt dat het openbaar is.
The British are not impressed.

Offline coach

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 15-01-2011, 00:07:20 »
Ja. De bal is terecht. En ja, als je tweet, laura, ziet iedereen dat. Of liever gezegd: kan iedereen dat zien.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #84 Gepost op: 15-01-2011, 00:08:33 »
Als ik iets tweet naar bijvoorbeeld een kandidaat (met een miljoen vrienden), zien dan mensen die mij niet volgen maar die kandidaat wel die tweet dan ook?
als je reply doet
dan staat er bijvoorbeeld @jankooiman jij bent de mol
dan ziet jan dat en alle mensen die jou én jan kooiman volgen het.

als je   " ik vind @jan kooiman lief  tweet dan zien alleen jouw volgers het.

andere mensen zouden het eventueel via een zoekopdracht kunnen zien (als toevoeging op coach/jp)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 15-01-2011, 00:14:28 »
Ja. De bal is terecht. En ja, als je tweet, laura, ziet iedereen dat. Of liever gezegd: kan iedereen dat zien.

Oke, heb nog Televiziergala foto's van wat kandidaten, dan tweet ik die wel even door (zonder dat de hele wereld mee kan genieten dus als ik het goed begrijp).
« Laatst bewerkt op: 15-01-2011, 00:18:22 door Lautjuh »

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #86 Gepost op: 15-01-2011, 00:20:20 »
Oke, heb nog Televiziergala foto's van wat kandidaten, dan tweet ik die wel even door (zonder dat de hele wereld mee kan genieten dus als ik het goed begrijp).

Dat kan de wereld wel, maar ze zien die tweets alleen als ze de kandidaten naar wie jij een tweet stuurt ook volgen (zoals Lukie4 zegt), of op jou profiel naar je tweets kijken.
The sun came up and reality set in.

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
« Reactie #87 Gepost op: 15-01-2011, 00:23:26 »
Ik heb de nep Pepijn inmiddels van mijn lijst afgegooid.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 15-01-2011, 00:24:21 »
Dat kan de wereld wel, maar ze zien die tweets alleen als ze de kandidaten naar wie jij een tweet stuurt ook volgen (zoals Lukie4 zegt), of op jou profiel naar je tweets kijken.

Ja oké, maar zoveel volgers heb ik niet, en ik zou niet weten waarom mensen mijn tweets gaan zoeken (en dan nog is het geen ramp).

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #89 Gepost op: 15-01-2011, 00:26:04 »
Ja oké, maar zoveel volgers heb ik niet, en ik zou niet weten waarom mensen mijn tweets gaan zoeken (en dan nog is het geen ramp).

Eh ja het maakt mij ook niet uit :P omdat je het zo vroeg dacht ik dat je dat niet wilde.
The sun came up and reality set in.

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 15-01-2011, 01:22:55 »
wat is >>Tommie<< een geweldige speurder ::bravo::

Jaa, maar had m'n speurwerk liever terug gezien in mijn pool.. ::tandpastasmiley::
Toch nog raar dat het zolang geduurd heeft.. Maar ben blij dat we het zeker weten..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Miss-chief91

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 15-01-2011, 13:44:53 »

Volgens mij he, als je het helemaal aan het begin van de zin plaats, ziet niemand het. Dus bijv.
@HoraceCohen ...... tekst ....

Maar als je het halverwege de zin plaats, zien je eigen followers het ook.
Sowieso: de followers van de persoon die je tweet, kunnen het niet zien! ;-)

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 15-01-2011, 14:25:52 »
even lezen miss chief. Als je het in het begin van de zin plaatst ziet iedereen het die beide personen (in dit geval dus jpnl en lautjuh) volgt

Offline Tristan

• Forumlid
  • Niet mokken... of toch wel?
« Reactie #93 Gepost op: 15-01-2011, 15:17:18 »
Hmm, vroegâh kon je iemand nog een Direct Message sturen. Die was dan alleen te lezen door jou en de ontvanger van dat bericht.

Maar die mogelijkheid zie ik niet meer staan :(
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Joszwa

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 16-01-2011, 14:51:54 »
Hmm, vroegâh kon je iemand nog een Direct Message sturen. Die was dan alleen te lezen door jou en de ontvanger van dat bericht.

Maar die mogelijkheid zie ik niet meer staan :(
http://twitter.com/messages :D
Every step you make could be your biggest mistake, but that's the risk that you take.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 16-01-2011, 15:41:14 »
Naar aanleiding van Hannagate heb ik ook even zitten puzzelen of er meer stouteriken bij de kandidaten zitten die twitteren als de finale nog niet eens voorbij kan zijn.

Om veilig te zijn en niet te spoileren kan ik vertellen dat PJ dinsdag 11 mei getwitterd heeft en daarna pas weer woensdag 9 juni.

Bij Jan is de geboorte van zijn huidige Twitter-account 18 juni dus die heeft nooit stout kunnen wezen.

Ik begrijp dat Hanna 12 mei nog twitterde en met Pepijn de 18e jarig begint het spel zo ca 14 mei. Op 26 mei twitterde Hanna alweer.

Ik ben er niet zo bedreven in maar je ziet de oude tweets pas na 1000x klikken op volgende pagina of kan het sneller? Dan is een overzicht zo gemaakt (maar wel in spoilerformat!)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #96 Gepost op: 16-01-2011, 15:59:51 »
Naar aanleiding van Hannagate heb ik ook even zitten puzzelen of er meer stouteriken bij de kandidaten zitten die twitteren als de finale nog niet eens voorbij kan zijn.

Om veilig te zijn en niet te spoileren kan ik vertellen dat PJ dinsdag 11 mei getwitterd heeft en daarna pas weer woensdag 9 juni.

Bij Jan is de geboorte van zijn huidige Twitter-account 18 juni dus die heeft nooit stout kunnen wezen.

Ik begrijp dat Hanna 12 mei nog twitterde en met Pepijn de 18e jarig begint het spel zo ca 14 mei. Op 26 mei twitterde Hanna alweer.

Ik ben er niet zo bedreven in maar je ziet de oude tweets pas na 1000x klikken op volgende pagina of kan het sneller? Dan is een overzicht zo gemaakt (maar wel in spoilerformat!)
Spoiler, gaat over twittergedrag...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 16-01-2011, 16:23:07 »
Beetje juist een anti-spoiler wat je doet Jelsir  ::rofl::

Maarre ff voor mijn begrip, JPNL is toch onze eigen PJ? Of wie is anders "Jan Peter Pellemans"? ::oink::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 16-01-2011, 16:25:44 »
jpnl  is de jp van lingo en de kandidatenbegeleider van widm, ook wel bekend als "coach" hier op het forum

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 16-01-2011, 16:49:43 »
Okeeeeeeeeeeeee ::schaam:: ik kijk nooit Lingo, mij te moeilijk sinds het geen vijfletterwoorden meer zijn.

Maar hoe dan ook lijkt het mij dat PJ en JP net zo lang weg zijn geweest en heeft JP dus dinsdag 11 mei getwitterd en daarna weer 9 juni, allemaal een veilig marge dus keurig gedaan JP!