Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Versierpogingen? ik wil gewoon een Belgisch onderonsje en dat kan nu helaas niet met jou
Jongens, geen geruzie (of versierpogingen ) Laten we met zijn allen uit eten gaan en onder het genot van een drankje onze verdenkingen uitwisselen (die jonkies drinken toch altijd meer dan ze aankunnen, dus wie weet verspreken ze zich nog een keer )
;DMC houd wel van oudere vrouwen
Waar leid je dat nu uit af
Karin: het wandelende misverstand moet je wel van houden .Soundos: geniale gezichtsuitdrukkingen!Anna: kwijl kwijl ( zegt genoeg toch?)
Nou, als ik dit zo lees valt het met Molcrazy best mee. Wie valt hier nou op oudere vrouwen? En dat voor zo een jong jochie
whaha
Tja, oudere vrouwen... Misschien voelt D*N zich dan geen jochie maar een echte kerel?
Misschien kunnen we wel een praatje slaan tijdens een etentje, wat denk je van New Delhi?
ik zou het niet doen bubbles.... hij doet het alleen om de jokers
Excusez-moi? Mag ik iemand al niet meer mee uit eten nemen?
dan mag ik vast ook iemand uitnodigen
Ik heb net al die flessen curry ingenomen, als er een bekenede van jou over mag komen, bepaal IK dat.
Ik kan natuurlijk altijd proberen dat ie zat wordt, he en mss lost ie dan iets omtrent zijn mollijsjte of verdachten En dan denk ie vanzelf niet meer aan die joker(s):-P
Als je daardoor het vliegtuig wilt missen. Zowel als je doorgaat in het spel, ofwel het vliegtuig naar huis...Ik heb net al die flessen curry ingenomen, als er een bekenede van jou over mag komen, bepaal IK dat.
don't make me curry
Je weet wel dat je Australië niet inkomt met curry in je bagage?
Ik ben benieuwd hoe je dat dan van plan bent... (mochten we er überhaupt naartoe gaan!)
Als je daardoor het vliegtuig wilt missen.
Je kan dat proberen ja maar dat zal niet lukken want ik blijf gefocussed op het spel Hmm, misschien moeten we gewoon maar iets eten in het vliegtuig Bubbles, ik wil geen opdrachten missen
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
822 gasten en 6 vaste bezoekers