Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Maar doe iedereen (en vooral mij!) alsjeblieft een lol en kies een mooi lettertype. Tahoma of Verdana is prima maar niet dit haha. Is niet noodzakelijk maar zou wel een stuk mooier zijn.
font-family: Tahoma, Verdana, Helvetica, Arial;
Seizoen 1 staat er nu volledig op: http://www.molkijken.eu/. Het enige wat je hoeft te doen is het woord 'mol' te typen. Je ziet dan de vakjes van seizoen 1 groen worden. Ik heb het nog niet openbaar gemaakt omdat ik eerst een paar andere seizoenen er op wil zetten en wil kijken of eerst gevraagd kan worden of je 'm ook wil kopen bij seizoen 1 en 2.
Misschien in de pop up box van bol.com nog zetten dat je daarmee de kans vergroot dat er nog andere seizoenen op dvd verschijnen, en misschien zeggen dat de kwaliteit daar beter is om ze over te halen. Maar dat moet je zelf weten.
En welke player gebruik je nou voor seizoen 1? Niet uitz gemist of youtube iig.
Maar word je dan niet straks daar ook vanaf gegooid? Als avro achter je website komt? Want ze lezen hier ook mee geloof ik.
Overigens is er een WIDM collectie beschikbaar met heel veel seizoenen (NL, UK, AUS, USA en BE).
Zijn er nog mensen dit hier belang bij hebben?Want dan kunnen er wat meer mensen seeden enz en dat zou een hoop schelen.Of is er nog een andere manier waar ik alle seizoenen van Wie is de Mol kan downloaden?
Bij mij ging ie ook echt tergend langzaam... De eerste keer liep m'n internet totaal vast en kon ik opnieuw beginnen... Daarna nog een paar uurtjes staan downloaden, maar hij is binnen! Dank!
Is het goede kwaliteit?
Prima kwaliteit, en anders moet je de hd downloaden want die is nog beter(maar die is ruim 4 gb)
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
608 gasten en 1 vaste bezoeker