Ik kan er niks mee.
De kleurcode van de opdracht in het stadion is bekend (2 kleuren per letter)
Ik heb veel vuurpijlen gezien.
Maar kan de (mogelijk geheime) code daarvan (nog) niet ontcijferen.
Iemand?
Zelf zat ik ook met die vuurwerk opdracht, dus gisteren kwam ik hier al mee, ik had het bij topic aflevering 1 neer gezet maar misschien is het leuk voor hier om nog te lezen. Maar eerlijk gezegd, geloof ik er zelf niet in haha!
Die hele vuurwerkopdracht is sowieso chaos maar wat je wel in beeld ziet, is dat Art per ongeluk 2x groen afsteekt ipv 1x. Vervolgens zien we Jan druk bezig met kleuren opnoemen.
Jan zegt rood - blauw dat klopt hebben we gezien (27:13) Volgens de code rood blauw = M
Vervolgens zien wij als kijker alleen nog blauw en weerkaatsing rood en Jan zegt blauw - rood,volgens de code= D
Dus bij het kleuren opnoemen is het niet verkeerd gegaan, als je verder luistert en Hanna de reeks letters opnoemt hoor je MD..(27:41)dat komt overeen met wat Jan had gezegd en wat we zelf ook hebben gezien.
Conclusie het kan bij die letter maar op 1 manier verkeerd zijn gegaan en dat is bij degene die het vuurwerk afstaken. De enige die de letter M in de naam heeft Miryanna. Nu moesten Anna en Miryanna de namen Karin en Miryanna doorseinen. In 24:46 zie je Miryanna aan de knoppen staan en Anna druk bezig met letters omzetten in de juiste kleuren en deze doorspelen aan Miryanna. Op 27:25 vraagt Anna aan Miryanna mag ik de laatste doen? Hieruit zou je kunnen aannemen dat Miryanna de hele tijd achter de knoppen heeft gestaan..en zij dus de codes voor M en D heeft doorgegeven..De Mol. Wie gaf de codes door Miryanna.. dus Miryanna de mol?
Maar goed, er klopte helemaal geen enkele naam in die hele reeks maar dit is misschien mega ver gezocht, maar ik vond het wel leuk om te delen