Hoewel ze hoger eindigden dan ik verwachtte, moet het toch niet te moeilijk zijn om boven de 107 van Oh Oh Cherso heen te komen.
Ik weet het eigenlijk niet. Alhoewel ik het met je eens ben dat de score van 107 onverwacht hoog is. Ik zou ze niet willen beschuldigen van omkoping, valsspelerij en chantage - het komt alleen onverwacht.
Enfin, nu voor de Kansen der Molloten.. Veruit de meeste IQ-testen, zeker degenen die ze op tv laten doen, bestaan uit Meerkeuze-vragen. Hier is slechts 1 antwoord per vraag goed. Nu moet je je dus afvragen: is dat ook waar molloten goed in zijn? En dan is het antwoord vrees ik negatief.
Molloten zijn goed in bepalen dat antwoord C goed is en gaan vervolgens beredeneren en bediscusseren waarom dat het goede antwoord moet zijn en zullen indien mogelijk de bedenkers van de opdracht proberen te overtuigen dat hij [of zij] het fout had. Creatief antwoorden, theorie vorming, vast bijten - dat zijn Molloot-kwaliteiten. Volle punten. Maar meerkeuze.. ik weet het niet.