Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Nou, als volgende week -gezien jouw helderziendheid- ook Patrick er uit vliegt.. dan vreet ik echt gewoon een (virtuele) taart op
Ben wel trots dat Alles Combineren er tot 2x toe niet in is getrapt .
Dan zijn het er nu 2½ . Soundos die aan de kant blijft bij de zee-opdracht en soundos die als laatste de berg afhobbelt.
Hahhaha, moet je doen. Nee, patrick verdacht ik nog steeds. Dat is mijn tweede mol. De rest mag wat mij betreft wel langzamerhand afvallen. Als de mol toch Anna blijkt te zijn dan eet ik een bed op
Of Soundos moffelt op deze strategische plek lekker kokers weg EN Soundos hobbelt de berg af EN komt te laat EN dus geen geld in pot.... zeg t maar...
G-root, komt je nieuwe taart nog?
Misschien ook niet vreemd, vorige week had ik finaal de verkeerde afvaller en De Mol weten we allemaal al
Maar goed, ik ga natuurlijk wel door.
dat de interesse in de taarten een beetje weg is. Misschien ook niet vreemd, vorige week had ik finaal de verkeerde afvaller
En je mag er toch wel 1x per seizoen finaal naast zitten
Want het is de voorspelling globaal genomen zoals wij die zien hier op het forum.
En toch klopt het deze serie vrij goed qua afvallers dan. En dus kun je eerder met jouw theorie goed speuren wie de mol niet is. Hou je over: de mol Heb je dus toch bereikt wat je wil bereiken maar via de afstreepmethode
maar ditmaal heb je de goede
eigen soort WIDM houden met "Wie volgt G-root als .com speurders?"Ik denk dat ik er alvast niet veel naast zit als Heinz en Erik TKS op dit lijstje staan en dat vind ik fijn want zij hebben dezelfde mol als ik Welke molloten zou hij nog meer volgen?
Hij zal vast ook Patrick-volgers hebben opgenomen aangezien ondanks Heinz en Erik Patrick toch keurig 1e prijkte in de taart vlak voor Pepijn uitviel.En dan nomineer ik als ze er nog niet inzit Moedermol
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
397 gasten en 1 vaste bezoeker