Auteur Topic: Alles combineren  (gelezen 85485 keer)

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles combineren
« Reactie #100 Gepost op: 2-02-2011, 22:42:03 »
Zo, 2 uur later ... (zo lang kost het me kennelijk om alle criteria bij te werken ...), maar de taart is er ! Wel erg veel werk voor erg weinig verschil  :( . Hoewel, Pepijn komt een stuk dichterbij  ::vergroot:: .
Ik voel de druk voor volgende week, als ik het volgende week nog niet goed heb is het resultaat slechter dan vorig jaar ... wordt spannend, Pepijn of Patrick ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #101 Gepost op: 2-02-2011, 22:43:40 »
G-root, je hebt weer een heerlijke taart gebakken! En een geloofwaardige, want mijn hoofdverdachten, Patrick en Pepijn nemen een lekker groot stuk in. Ook het afvallen van Jan is vrij zeker. ::ok::

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 2-02-2011, 22:45:46 »
Dank je wel voor de taart!
Het komt aardig overeen met wat ik denk.

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #103 Gepost op: 2-02-2011, 23:31:50 »
Nou-nou, raak steeds meer onder de indruk van de taart. Speuren tot een exacte wetenschap verheven  :P
Beter staat Karin volgende week wat hoger.. zo komt ze natuurlijk nooit in de finale  ::ohno::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 2-02-2011, 23:36:39 »
Het is pas 2 keer gebeurt dat de nummer laatst uit m'n taart eruit ging, het is 4x gebeurt dat de op 1 na laatste eruit ging en 1 keer dat de op 2 na laatste eruit ging

Ziet er niet best uit voor Karin  ??? ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #105 Gepost op: 2-02-2011, 23:45:27 »
G-root, je hebt weer een heerlijke taart gebakken! En een geloofwaardige, want mijn hoofdverdachten, Patrick en Pepijn nemen een lekker groot stuk in. Ook het afvallen van Jan is vrij zeker. ::ok::
Ondanks dat de volgorde niet klopt, komt mijn top drie ook overeen met de taart (Anna, Peppie, Patty) en ik heb Jan ook als afvaller staan.
Is toch wel heel mooi dat deze taart onbedoeld een vrij aardige voorspelling lijkt te geven van de afvallen (al moeten we morgen nog afwachten). Hulde aan de bakker van de taart!

::ok::

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #106 Gepost op: 3-02-2011, 08:05:20 »
Mooi werk weer G-root.

Ik zit zelf op Patrick als mol, met Pepijn als goede tweede.

Om de afvaller te bepalen heb ik zelf een theorietje. In het kort: Soundos wijst in de leader de afvaller van volgende week aan. Komt ze van rechts beeld in lopen, dan gaat er volgende week iemand uit die ook rechts beeld in loopt. Tot nu toe klopt deze theorie als een bus.
Voor de aflevering van vanavond zou dan óf Karin óf Art er uit gaan. Nu las ik ook goede verhalen over Jan en laat die nu uitgerekend onderaan staan bij jou...
Maar hij zal toch niet zo stom zijn om zijn 4 jokers niet in te zetten? Zeker gezien Anna een vrijstelling heeft, dus de kans weer groter wordt dat hij naar huis moet?

Kortom ik combineer jou taart en mijn eigen theorietje en stem op Karin als afvaller. Of toch Art. HELP!
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 3-02-2011, 21:26:00 »
Jan eruit! Ongelooflijk, het werk gewoon!  ::oink:: :o ;D ::rofl:: ::ok::

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #108 Gepost op: 4-02-2011, 00:39:48 »
Jan eruit! Ongelooflijk, het werk gewoon!  ::oink:: :o ;D ::rofl:: ::ok::
Indd, laat dan plz Karin afvallen komende aflevering...
Al switch ik denk naar Art als afvaller of niemand, gezien de cliffhanger van Pepijn op het einde.
PJ: Jij wilde per se je scherm zien? Dat kun je krijgen...

En dat hij dan zegt: Maar jullie gaan allemaal door...
« Laatst bewerkt op: 4-02-2011, 00:43:56 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 4-02-2011, 09:34:07 »
Voor de aflevering van vanavond zou dan óf Karin óf Art er uit gaan. Nu las ik ook goede verhalen over Jan en laat die nu uitgerekend onderaan staan bij jou...
Maar hij zal toch niet zo stom zijn om zijn 4 jokers niet in te zetten? Zeker gezien Anna een vrijstelling heeft, dus de kans weer groter wordt dat hij naar huis moet?

Kortom ik combineer jou taart en mijn eigen theorietje en stem op Karin als afvaller. Of toch Art. HELP!

GLOEIENDE GLOEIENDE!!

Kom maar door met die nieuwe taart, G-Root. Mijn eigen theorie kan de prullenbak in. Lijkt me maar het beste dat ik voortaan blind (...) op jouw taartje afga. Zullen we wel afspreken dat Art dan onderaan staat? :)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline G-root

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 4-02-2011, 13:25:09 »
Lijkt me maar het beste dat ik voortaan blind (...) op jouw taartje afga. Zullen we wel afspreken dat Art dan onderaan staat? :)

Kans lijkt me klein, als je ziet hoe Art aan het klooien was gisteren, dan zal ie eerder stijgen  ;) .

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 4-02-2011, 14:01:24 »
Ja, maar G/root: je zal het toch niet iedere keer goed hebben?!   ::hypocriet::

Bovendien (SPOILER ALERT)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
(SPOILER ALERT)

De kans inschatten dat er niemand uit gaat is niet te doen denk ik? Gezien de preview van Pepijn naar volgende week, acht ik die kans zeker aanwezig. Wellicht kunnen de kandidaten hun scherm afkopen. Je krijgt niets te zien maar bent wel door. Pepijn neemt dus de gok...

Offline Sapphire

• Forumlid
  • Molloot in progress
« Reactie #112 Gepost op: 4-02-2011, 14:53:01 »
Ja, maar G/root: je zal het toch niet iedere keer goed hebben?!   ::hypocriet::

Bovendien (SPOILER ALERT)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
(SPOILER ALERT)

De kans inschatten dat er niemand uit gaat is niet te doen denk ik? Gezien de preview van Pepijn naar volgende week, acht ik die kans zeker aanwezig. Wellicht kunnen de kandidaten hun scherm afkopen. Je krijgt niets te zien maar bent wel door. Pepijn neemt dus de gok...

En tòch lukt het.

Super, ik ga stemmen op karin als volgende afvaller :)
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 4-02-2011, 19:16:27 »
Ik denk dat ik toch maar meer op die taart moet gaan vertrouwen..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 4-02-2011, 20:20:35 »
Super zeg, dit is echt mollenspeuren 4.0.

Wel even een vraag: op welke tien criteria baseer je je nu eigenlijk?
En ik weet dat één van de criteria is dat je forummers volgt in hun molkeuze, wie zijn dat dit jaar?
« Laatst bewerkt op: 4-02-2011, 20:31:00 door Lautjuh »

Offline G-root

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 4-02-2011, 21:46:11 »
Super zeg, dit is echt mollenspeuren 4.0.

Haha, dank je, mooi compliment  ::bravo:: . M'n 10 criteria staan op pagina 2:

De 10 criteria zijn ruwweg als volgt: 1. wie maakt er grote fouten, 2. wie brengt er weinig geld in de pot, 3. wie doet veel kleine dingetjes die een Mol zou doen 4. wie doet weinig kleine dingetjes die een Mol niet zou doen 5. naar wie wijzen de goede theorieën 6. wie is het duurst op de Molbeurs 7. wat komt er uit de WIDM stemwijzer 8. wat komt er uit de Grote WIDM-Poll 9. Wie verdenken de Erkende Molspeurders en 10. Beste Positie voor de Mol theorie.

Enkele andere criteria zoals bv de Gelijke Kansen theorie doen dit jaar niet mee omdat ze de laatste jaren niet tot de goede Mol kwamen.

Dus Lo, dat Soundos geen geld pakte kwam in criterium 1, dat Karin wel geld pakte kwam in 2. Dit zijn uiteraard al zwaar wegende criteria.

Verder moet ik af en toe een beetje spelen met wat ik in een bepaalde categorie zet. Ik ben het er namelijk mee eens dat Art en Anna minder kans hebben om De Mol te zijn omdat ze niet bij de perspresentatie waren. Dit neem ik dus mee in categorie 5. Theorieën.

En ik weet dat één van de criteria is dat je forummers volgt in hun molkeuze, wie zijn dat dit jaar?

Dat hou ik net als vorig jaar nog even geheim, ik wil m'n favoriete speurders niet teveel onder druk zetten  ;) .

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #116 Gepost op: 4-02-2011, 22:00:35 »
Ok, dan zonder namen te noemen, heeft één van je favoriete speurders wel eens live op tv bij DWDD de mol ontmaskerd?
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 4-02-2011, 22:02:43 »
Ok, dan zonder namen te noemen, heeft één van je favoriete speurders wel eens live op tv bij DWDD de mol ontmaskerd?

Of op het toilet? ;D

Offline Joeyversteeg12

• Forumlid
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
« Reactie #118 Gepost op: 4-02-2011, 22:04:31 »
Kdenk dat van Anna's stukje taart flink wat word gegeten. Ze heeft in Aflevering 5 teveel geld opgebracht en zal waarschijnlijk ook het Laatste of 1 na laatste stukje krijgen  ;D

Offline G-root

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 4-02-2011, 22:10:23 »

Geen idee waar je het over hebt  ::) .