Auteur Topic: Alles combineren  (gelezen 85444 keer)

Offline Loebas

• Forumlid
Re: Alles combineren
« Reactie #160 Gepost op: 15-02-2011, 22:13:15 »
Kan er mee leven...;)
Hahaha...
Sommige stukjes zie ik liever opgeleukt met het een en ander...
Maar voor nu alles veilig;)

dank..:)

Omnia vincit amor

Offline molmark

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #161 Gepost op: 16-02-2011, 14:30:56 »
Nice, mijn molletje Patrick nog steeds bovenaan.
Afvaller: ik ga toch voor Art.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Joeyversteeg12

• Forumlid
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
« Reactie #162 Gepost op: 16-02-2011, 16:36:25 »
De Theorie van 'Dikke mensen krijgen altijd het grootste stuk taart'
klopt helemaal. Al had Pepijn het grootste stukje gemogen.
Bovendien is Art de volgende afvaller en niet Karin :)

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #163 Gepost op: 16-02-2011, 17:50:28 »
De Theorie van 'Dikke mensen krijgen altijd het grootste stuk taart'
Misschien is het wel gewoon de theorie: 'Wie af wil vallen moet geen groot stuk taart nemen...'
...óf niet!

Offline Molloot00

• Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
« Reactie #164 Gepost op: 16-02-2011, 18:57:26 »
Ik ben het bijna eens met de taart, behalve dat Anna minder molt dan soundos. Dus die mag een iets kleinere taart.

Ik ga echt zo hard lachen als pepijn of patrick niet de mol blijken te zijn, maar Anna of Karin ofzoiets..
Bijna iedereen op dit forum is er van overtuigd dat 1 van de 2 mannen de mol is. Ik kan je eerlijk zeggen, ik heb geen flauw idee. Wie is de mol is dit jaar veel moeilijker..

Offline Qper

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 16-02-2011, 19:14:49 »
Ik ben het bijna eens met de taart, behalve dat Anna minder molt dan soundos. Dus die mag een iets kleinere taart.

Ik ga echt zo hard lachen als pepijn of patrick niet de mol blijken te zijn, maar Anna of Karin ofzoiets..
Bijna iedereen op dit forum is er van overtuigd dat 1 van de 2 mannen de mol is. Ik kan je eerlijk zeggen, ik heb geen flauw idee. Wie is de mol is dit jaar veel moeilijker..

Wat??  ::oink:: Bestaan er serieus nog mensen die Soundos verdenken? Als ik een iemand volledig heb afgeschreven als mol is zij het wel. Buiten dat ze in de eerste opdracht geen geld pakte, doet ze verder bijna alles goed. Bij de ververs/plakkers stemde ze in met Beatrix, het goede antwoord (als ze de mol was was ze meegegaan met Elvis, een antwoord waarvan de mol weet dat die optie er niet bij zit). Bij de schrijvers/lopers roept ze het goed antwoord. Pepijn en Art gaan er niet in mee, maar als mol ga je niet het risicio lopen 1600 euro te verdienen door het goede antwoord voor te zeggen) ook heeft ze het grootste aandeel in het oplossen van de plankjespuzzel die ook tot een goed einde komt.

Offline Molloot00

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 16-02-2011, 19:18:56 »
Wat??  ::oink:: Bestaan er serieus nog mensen die Soundos verdenken? Als ik een iemand volledig heb afgeschreven als mol is zij het wel. Buiten dat ze in de eerste opdracht geen geld pakte, doet ze verder bijna alles goed. Bij de ververs/plakkers stemde ze in met Beatrix, het goede antwoord (als ze de mol was was ze meegegaan met Elvis, een antwoord waarvan de mol weet dat die optie er niet bij zit). Bij de schrijvers/lopers roept ze het goed antwoord. Pepijn en Art gaan er niet in mee, maar als mol ga je niet het risicio lopen 1600 euro te verdienen door het goede antwoord voor te zeggen) ook heeft ze het grootste aandeel in het oplossen van de plankjespuzzel die ook tot een goed einde komt.

Het is maar van welke kant je het bekijkt. Ik vind haar nog behoorlijk mollen. Al vind ik dat ook Pepijn en Patrick staan te mollen. En toch hou ik haar in de gaten. Er zijn een heleboel dingen die je aan haar linken. Maar ja:

Niet is wat het lijkt....

Offline Joeyversteeg12

• Forumlid
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
« Reactie #167 Gepost op: 16-02-2011, 21:01:45 »

Als je het Topic van Soundos bekijkt zie je dat voor deze drie verklaringen een reden is en Soundos nog absoluut als Mol kan worden gezien. Art en Anna schrijf ik echter duidelijk af.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 16-02-2011, 22:07:43 »
Tja maar wat ik net zo erg vindt bij Soundos is dat ze gewoon op diverse spellen helemaal past, helemaal niet deelneemt, zoals met over het ravijn of met het koeien mennen. Als mol oefen je een heel jaar op alle opdrachten. Wel erg flauw als ze van tevoren bedenkt dat ze op diverse dagen gewoon helemaal buiten het spel blijft want de mol moet wel actief mollen vind ik.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #169 Gepost op: 16-02-2011, 22:11:44 »
ja vind ik een goed punt. Ze is mijn tweede op mijn lijstje, maar het feit dat ze aan 2(!) opdrachten niet mee doet, maakt haar minder leuk/geschikt/goed als mol
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molloot00

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 16-02-2011, 22:17:08 »
En toch lijken haar molacties mij het leukst, als ze de mol is. De molacties van art en pepijn zijn een beetje overduidelijk..

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
« Reactie #171 Gepost op: 17-02-2011, 14:36:08 »
ja vind ik een goed punt. Ze is mijn tweede op mijn lijstje, maar het feit dat ze aan 2(!) opdrachten niet mee doet, maakt haar minder leuk/geschikt/goed als mol

Een van de opdrachten was de touwbrug. Het feit dat ze die niet deed kostte de groep /juist/ geld en kan daarom dus /juist/ gezien worden als molactie.

Alleen de andere opdracht, het koeiendrijven, daarvan zie ik het niet meedoen minder als molactie, en meer als bange kandidatenactie. Maar zelfs ondanks de weigering van die opdracht zie ik haar nog wel als mol.

Maar bij deze beticht ik dus eenieder die zegt dat Soundos 2 opdrachten heeft geweigerd van tunnelvisie: het is er maar een.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Molloot00

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 17-02-2011, 18:08:42 »
Mensen doen alsof ze superveel opdrachten heeft gepast.. Het was er 1, van dat koeiendrijven. Bij de touwbrug zou je ook zeggen dat miryanna paste, maar ze waren gewoon bang of het is een goede molactie van Soundos...

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #173 Gepost op: 17-02-2011, 18:14:30 »
Tsubasa heeft een punt ::ok::
Molloot00 herhaalt dat punt ;D 

Maar niemand beticht mij van tunnelvisie :P, ik zei nog dat ik haar toch op 2 had staan ;)

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
« Reactie #174 Gepost op: 17-02-2011, 18:17:33 »
Maar niemand beticht mij van tunnelvisie :P, ik zei nog dat ik haar toch op 2 had staan ;)

Is goed Lukie! Molloot00 en ik hebben in ieder geval één extra reden weggenomen zodat je haar nog meer kan gaan verdenken  ::rofl::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Molloot00

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 17-02-2011, 21:42:46 »

Dit wilde ik nog ff doen  ::rofl::

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #176 Gepost op: 17-02-2011, 21:47:24 »
Dit wilde ik nog ff doen  ::rofl::

Nou, als volgende week -gezien jouw helderziendheid- ook Patrick er uit vliegt.. dan vreet ik echt gewoon een (virtuele) taart op  ::oink::

;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline kabouter

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #177 Gepost op: 17-02-2011, 21:48:01 »
Een van de opdrachten was de touwbrug. Het feit dat ze die niet deed kostte de groep /juist/ geld en kan daarom dus /juist/ gezien worden als molactie.

Alleen de andere opdracht, het koeiendrijven, daarvan zie ik het niet meedoen minder als molactie, en meer als bange kandidatenactie. Maar zelfs ondanks de weigering van die opdracht zie ik haar nog wel als mol.

Maar bij deze beticht ik dus eenieder die zegt dat Soundos 2 opdrachten heeft geweigerd van tunnelvisie: het is er maar een.

Dan zijn het er nu 2½ . Soundos  die aan de kant blijft bij de zee-opdracht en soundos die als laatste de berg afhobbelt.

Offline -ELISE-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #178 Gepost op: 17-02-2011, 21:49:03 »
Voor t eerst dat er niks van die taart klopt XD
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #179 Gepost op: 17-02-2011, 21:50:19 »
Stoppen jullie met denken dat ik de afvaller kan voorspellen ?  ;D

Dit is na Arjen de 2de keer dat het gros van de .com'ers iemand zit die eruit vliegt. Ben wel trots dat Alles Combineren er tot 2x toe niet in is getrapt  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !