Auteur Topic: Alles combineren  (gelezen 85429 keer)

Offline Molloot00

• Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: Alles combineren
« Reactie #180 Gepost op: 17-02-2011, 21:58:23 »
Nou, als volgende week -gezien jouw helderziendheid- ook Patrick er uit vliegt.. dan vreet ik echt gewoon een (virtuele) taart op  ::oink::

;D
Hahhaha, moet je doen. Nee, patrick verdacht ik nog steeds. Dat is mijn tweede mol. De rest mag wat mij betreft wel langzamerhand afvallen. Als de mol toch Anna blijkt te zijn dan eet ik een bed op  ::oink::

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #181 Gepost op: 17-02-2011, 22:48:22 »
Ben wel trots dat Alles Combineren er tot 2x toe niet in is getrapt  :P .

Heb je ook alle reden toe, maar dat verzacht het leed der molloten niet vanavond  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline saem

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #182 Gepost op: 18-02-2011, 00:43:32 »
Dan zijn het er nu 2½ . Soundos  die aan de kant blijft bij de zee-opdracht en soundos die als laatste de berg afhobbelt.

Of Soundos moffelt op deze strategische plek lekker kokers weg EN Soundos hobbelt de berg af EN komt te laat EN dus geen geld in pot.... zeg t maar...
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline AaPje16

• Forumlid
  • ▐ ●▼■
« Reactie #183 Gepost op: 18-02-2011, 10:01:44 »
Hahhaha, moet je doen. Nee, patrick verdacht ik nog steeds. Dat is mijn tweede mol. De rest mag wat mij betreft wel langzamerhand afvallen. Als de mol toch Anna blijkt te zijn dan eet ik een bed op  ::oink::

Is goed, ik neem nog wel een bed mee naar de MFD  ::hypocriet::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
« Reactie #184 Gepost op: 18-02-2011, 11:29:42 »

Of Soundos moffelt op deze strategische plek lekker kokers weg EN Soundos hobbelt de berg af EN komt te laat EN dus geen geld in pot.... zeg t maar...

Precies. In mijn boekje Soundos nog steeds maar 1 opdracht echt 'geweigerd', namelijk het koeiendrijven. De rest kunnen allemaal molacties zijn.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Joeyversteeg12

• Forumlid
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
« Reactie #185 Gepost op: 20-02-2011, 10:51:26 »
Dan zijn het er nu 2½ . Soundos  die aan de kant blijft bij de zee-opdracht en soundos die als laatste de berg afhobbelt.

Pff, sommige mensen willen het nog steeds niet begrijpen. Ze doet toch gewoon mee met zee-opdracht en laat zelf kokertjes in het water vallen. Ook komt ze als laatste aan maar ze deed toch mee ?
Allebei molacties wat mij betreft.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: 24-02-2011, 10:37:00 »
G-root, komt je nieuwe taart nog? ::nieuwsgierig::
Keep calm and eat chocolates!

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #187 Gepost op: 24-02-2011, 10:38:13 »
G-root, komt je nieuwe taart nog? ::nieuwsgierig::

Ben nogsteeds aan het verhuizen ... gisteren tot twaalf uur s nachts bezig geweest met lampen ophangen (wat een rotwerk is dat  :(). Maar ik beloof je, de taart komt vanmiddag !
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline G-root

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 24-02-2011, 13:32:56 »
Ik merk dat de interesse in de taarten een beetje weg is. Misschien ook niet vreemd, vorige week had ik finaal de verkeerde afvaller en De Mol weten we allemaal al  ::hypocriet:: .

Maar goed, ik ga natuurlijk wel door. Het diagram van deze week wordt vooral beïnvloed door Pepijn eruit en door dat bijna iedereen denkt dat Anna eruit gaat ...

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 24-02-2011, 13:42:37 »
Misschien ook niet vreemd, vorige week had ik finaal de verkeerde afvaller en De Mol weten we allemaal al  ::hypocriet::

::rofl::

Maar goed, ik ga natuurlijk wel door.

::ok::

Jouw theorie wordt nu meer en meer self-fulfulling-prophecy als in: molloten van 't forum vinden zus en zo, wat zich weerspiegelt in jouw fraaie taartdiagrammen  :) Das natuurlijk de facto de hele bedoeling juist van die diagrammen. Want het is de voorspelling globaal genomen zoals wij die zien hier op het forum. En toch klopt het deze serie vrij goed qua afvallers dan. En dus kun je eerder met jouw theorie goed speuren wie de mol niet is. Hou je over: de mol ;) Heb je dus toch bereikt wat je wil bereiken maar via de afstreepmethode  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 24-02-2011, 13:51:29 »
dat de interesse in de taarten een beetje weg is. Misschien ook niet vreemd, vorige week had ik finaal de verkeerde afvaller

Ja maar ditmaal heb je de goede ::tandpastasmiley::

En je mag er toch wel 1x per seizoen finaal naast zitten  ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #191 Gepost op: 24-02-2011, 14:07:28 »
En je mag er toch wel 1x per seizoen finaal naast zitten  ::)

1 keer dan.

Maar volgend jaar verwachten we beter.  >:D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline molroy

• Forumlid
« Reactie #192 Gepost op: 24-02-2011, 14:27:11 »
goed dat je doorgaat ::ok::
dat grote blauwe stuk bevalt me wel ;D

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #193 Gepost op: 24-02-2011, 16:11:49 »
Yes! Perfect, helemaal in de lijn van de verwachtingen! Patrick staat wel heel erg afgetekend aan de top, een veel te hoog percentage naar mijn goesting. Hoop voor alle .commers dat zijn stuk taart niet het snelst bederft. ::kots:: >:D

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #194 Gepost op: 24-02-2011, 18:47:31 »
Potverdorie G-root. Wederom helemaal in mijn straatje!
Ga zo door :)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #195 Gepost op: 24-02-2011, 23:17:25 »
Mooi ghij klopte weer, en hij nu precies zoals ik denk dat de uiteindelijke afvallersreeks gaat lopen
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline G-root

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 25-02-2011, 11:24:27 »
Want het is de voorspelling globaal genomen zoals wij die zien hier op het forum.

Dat is niet helemaal waar. Mijn turflijstjes met goede / slechte acties tijdens de opdrachten tellen zwaarder dan de globale mening op het forum. Dit is ook de reden dat de taarten vorig jaar op Kim zaten terwijl het forum op Arjen zat.

En toch klopt het deze serie vrij goed qua afvallers dan. En dus kun je eerder met jouw theorie goed speuren wie de mol niet is. Hou je over: de mol ;) Heb je dus toch bereikt wat je wil bereiken maar via de afstreepmethode  ::vergroot::

Wat een heerlijk verwarrende opmerking ! Ben het toch niet helemaal met je eens. Wat jij zegt is: wie er niet verdacht is, valt af en is dus niet De Mol. Dat kun je dus ook omdraaien en gewoon zeggen: wie verdacht is, is De Mol.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 25-02-2011, 13:36:17 »
maar ditmaal heb je de goede ::tandpastasmiley::

En de volgende keer ook zo te zien want dan gaat Karin (maar zal pas afl 10 zijn)  ::hug::

Prachtig, nu al 5 keiharde theorieen die het zo voorspellen, en dan vind ik je taart toch het knapst want is de enige die niet van WIDM-regie zelf afkomt  ::bravo::

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 27-02-2011, 14:38:15 »
eigen soort WIDM houden met "Wie volgt G-root als .com speurders?"

Ik denk dat ik er alvast niet veel naast zit als Heinz en Erik TKS op dit lijstje staan en dat vind ik fijn want zij hebben dezelfde mol als ik  ::tandpastasmiley::

Welke molloten zou hij nog meer volgen?

Hij zal vast ook Patrick-volgers hebben opgenomen aangezien ondanks Heinz en Erik Patrick toch keurig 1e prijkte in de taart vlak voor Pepijn uitviel.

En dan nomineer ik als ze er nog niet inzit Moedermol  ::bravo::

Offline G-root

• Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 27-02-2011, 14:45:08 »
Hij zal vast ook Patrick-volgers hebben opgenomen aangezien ondanks Heinz en Erik Patrick toch keurig 1e prijkte in de taart vlak voor Pepijn uitviel.

En dan nomineer ik als ze er nog niet inzit Moedermol  ::bravo::

Haha, mijn VIP-panel zat gewoon massaal op Pepijn hoor, het was meer dankzij andere criteria dat Patrick toch bovenaan belandde. Ik wilde stiekem wel wat Patrick verdenkers aan het panel toevoegen, maar dat doe je niet halverwege het seizoen natuurlijk !
Ik zal volgende maand eens in mijn tabel kijken wie er zowel vorig jaar als dit jaar snel op de goede Mol zaten  ::vergroot:: .