Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Een berg is natuurlijk niet plat, je hebt lager geleden gebieden en hoger. Als ze op het hoogste punt gaan staan, ja, dan zullen ze wel op 728 m zitten, maar als ze op een lagere plek komen, in een krater of zo, dan zitten ze vast op 675 m.
Of hij is 728 meter hoog tov de zeespiegel en 675 meter hoog tov de voet van de vulkaan
Vrijstellingen?EDIT: Waarschijnlijk betekent het 'joker' (volgens google translate)
De Mol kan dus wel spaans, daar kunnen we wel vanuit gaan na die berichtjes op twitter, of heeft die dat ook via een vertaalmachine gedaan? Wie kon er weer geen spaans?
Ja maar zo niet hè! Ik verwacht een hint van de Mol, niet van de Spaans sprekende redactieleden van de Avro! Da's anders wel een schoon jobke, hints posten over de Mol.
Strategische inzet van social media is vaak gewoon onderdeel van een communicatieplan. Maar goed, ik weet het niet. Maar het zou me niet verbazen. Ben er in ieder geval van overtuigd dat het niet de mol is die twittert.
Ook opvallend *of gewoon een foutje* is de komma na "Dag".Zou logischer zijn na "held" en wederom 1 na "aflevering".
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
491 gasten en 0 vaste bezoekers