Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
24-02 Tweet vd Mol:Hoe goed zijn mijn ogen? Controleer het zelf! Vanavond: 20:30 uur, Nederland 1.-Art?: wordt erg duidelijk gemaakt (biecht Anna) dat hij de code niet goed ziet.-Patrick?: Ziet de vuurtoren in eerste instantie niet.-Karin?: Wil het liefst een uur door kijker turen.-Soundos?: Is wel 5 x gemonteerd in beeld met kijker. En ziet de code.En 1 arm van Anna (hihi).
Ik moet wel lachen met die laatste tweet. ik heb de mol maar geretweet dat ik geen enkele geestelijke ken, die dat NIET doet.
Mag je liegen in een kerk?
Rondleidingen (2), boten (4), kandidaten (3), nationaliteiten (2 denk ik dan), een vulkaan, een plantage, een quiz, de toekomst en ik. Zometeen, NL1.
Vlak voor de laatste tweet stuurde de Mol een andere tweet die welliswaar eindigde met de vraag of je mag liegen in de kerk, maar deze begon met een vraagwie is de voorvader van zowel beatrix and hendrik, de groothertog van Luxemburg? (ik heb hem helaas niet helemaal opgeschreven, dus kan hem niet meer helemaal geven). Wel weet ik nog dat het getal 74 voor de vraag stond. Vraag 74?Hoe weet ik dit? Ik gebruik het programma Tweetdeck, dan zie je meteen de tweet verschijnen op het moment dat de tweet verstuurd wordt. Helaas is de tweet ook weer weg als de tweeter hem verwijderd
En moet je eens kijken wat er op 11-03-2010 op het programma stond.
De eerste voorvader is Willem II. Voor wat het waard is.
Hans van Mierlo overleed die dag...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
455 gasten en 0 vaste bezoekers