Misschien is het tijd voor een opsomming van de grappigste momenten van het seizoen?
Grappigste momenten van elke aflevering:
Aflevering 1: De biechts van Soundos. En Anna die zegt dat de mol eerlijk moet zijn en dat dat eerlijk zijn gewoon niet waar moet zijn. Je zou bijna denken dat Karin deze opmerking heeft gemaakt.
Aflevering 2: Alweer alle biechts van Soundos.
Aflevering 3: Wederom Soundos. En gewoon de gehele theateropdracht (vooral Horace in een jurk XD).
Aflevering 4: Ik ga de biechts van Soundos niet eens meer noemen ...
Patrick die dreigt z'n Mikrogidsabonnement op te zeggen als Karin niet de overkant haalt. En Karin die daarop antwoordt:
"Zeg je 'm op of neem je 'm?"Aflevering 5: Pieter Jans opmerking of 'duisternis' ook in het gedicht stond na het zien van de zwarte foto van Patrick en Soundos. Patrick die Karin Miss Marple noemt. Anna die zich een derderangsburger voelt omdat ze als enige op een ezel zit.
Aflevering 6: Soundos:
"Ik heb elke nacht ... wel een paar keer aan Jan gedacht." En natuurlijk Soundos na het slagen van de plateauwatersteengroevedingesopdracht:
"IN YOUR FACE!"Aflevering 7: Anna met haar lift en pannenkoekenhuis (op een vulkaan). En natuurlijk Art:
"En dat is het moment waarop ik Pieter Jan hoogstpersoonlijk in de krater wilde gooien."Aflevering 8: De zwaaiende Karin en Patrick.
Aflevering 9: Karin die denkt dat met het plaatje van een aap Pieter Jan wordt bedoeld. De chagrijnige Amerikaanse mannetjes die absoluut niet wilden meedoen met het nationaliteitenspel. Het ja-nee-ja-nee-ja-nee van Soundos en Art.
Aflevering 10: Patrick en Art bij de apen.
Grappigste moment van het hele seizoen blijft voor mij toch Soundos met de opmerking:
"Ik heb elke nacht ... wel een paar keer aan Jan gedacht.Elke keer als ik dat terugzie, lig ik weer dubbel.