Kleur bekennen >> bij het vuurwerk, ten eerste >> bij de vrijstellingsopdracht
(het is) allemaal theater >> bij de theateropdracht, tien jokers >> bij het levend stilleven
Verdeel en heers >> bij de plak/schilderopdracht, aannemen >> informatie voor waar aannemen bij de hotelopdracht.
Ik kan het niet echt op een andere manier linken. De ondertitels die je per aflevering te zien krijgt heb ik als eerste genomen, die gelinkt aan de eerste opdracht. En hetgeen dat je in de roodshow te horen krijgt heb ik gelinkt aan de derde opdracht. Maar dan nog kom je niet verder. Bij het vuurwerkspektakel kon je natuurlijk kleur bekennen. Wie mocht als eerste bij de vrijstellingsopdracht, wie was haantje de voorste? Anna.
Die theateropdracht met die contactadvertenties was allemaal theater. Als in: maakt niet uit met welk verhaal je kwam want de mol kon toch alle keren het fout raden. Tien jokers bij het levend stilleven, misschien ala tien jokers = tien kandidaten die voor joker stonden? Maar dan nog, probeer het dan maar eens te linken naar 1 kandidaat. Wie mocht de plak/schildergroep indelen? Anna. Wie mocht dus verdelen en heersen?
En aannemen zou dan moeten slaan op die bagage-opdracht. Als in: wie de juiste aanname deed van een ander kon snel uit de kamer komen. Of je moest de informatie die je kreeg van andere kandidaten voor waar aannemen. Hoe dan ook: 't kan ook nog slaan op de tas van Patrick die op slot zat aldus Horace. Van daaruit moet je aannemen dat ie de mol is.
Met die muzikale aanwijzingen kon je het aan iedereen linken met een beetje fantasie. Dikwijls hadden we ook vaak wel de juiste uitleg gevonden. Met deze hints kan ik nog weinig mee