Dank! Want dit is wel erg fijn. Wat mag ze veel zeggen! Niks op Pepijn en Art ingevuld. Want als Pepijn het is eet ze haar muts op! Nou als die het NU NOG niet is eet ik mijn auto op ! En dus voor Karin gegaan, ja zijn wel meer slachtoffer van Karin volgens mij.
On a positive note.. Soundos' bed lives to see another day..
Wat een domme radiopresentator is dat zeg; die begrijpt er werkelijk niets van. Miryanna geen cent in de pot gebracht??? Die staat vet 1e qua geldbrengen! En die busopdracht, hij zegt redenerend dat zij als mol niet als eerste zou willen aankomen pffffff. Als iets GEEN molactie is dan is dit het wel.
Schiffers' speculaties waren al even erg (geen wonder dat hij een overduidelijke nepmol was in die serie
)
Het zal misschien ook deels show zijn.. Maar je vraagt je wel eens af of dat echt moet ja want diegenen die widm toch niet kijken boeit het sws al niet, en diegenen die het wel kijken denken wrsch voor meer dan 95% : Waar slaat dit op?
Verder lijkt het me het meest plausibel dat we de hint gewoon op de aflevering waar hij bij hoort moeten betrekken, net als de voormalige muziekhints.