Auteur Topic: Roodshow (Radio 2) informatie  (gelezen 109439 keer)

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #220 Gepost op: 18-02-2011, 16:33:22 »
is er een hagenees onder de deelnemers ?
oh oh oh oh oh chersoo ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #221 Gepost op: 18-02-2011, 16:35:53 »
Of misschien alvast een hint voor de deelnemers van volgend jaar?  ::rofl::

Zat net wel te denken aan de openvallende mond van Soundos

Oh  ::oink:: oh  ::oink::  oh ::oink:: oh  ::oink:: oh  ::oink::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline yessie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #222 Gepost op: 18-02-2011, 16:56:39 »
Dan zou het kunnen slaan op de pijnlijke knie van Anna, nadat Patrick er tegen gebotst was, maar oh, oh, oh, oh, oh, wat een hint is dit zeg  :-\\ ;D
Anna had een vrijstelling voor aflevering 5, wat ook in deze aflevering te zien was.

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #223 Gepost op: 18-02-2011, 17:00:35 »
Oh oh oh oh ooooooh wat vind ik die Roodshow hints toch stupide.
Laten we jabberen.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #224 Gepost op: 18-02-2011, 19:10:06 »
is er een hagenees onder de deelnemers ?
oh oh oh oh oh chersoo ?
Die is er: Anna! Zij komt uit deze superstad!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #225 Gepost op: 19-02-2011, 11:20:08 »
Niks op Pepijn en Art ingevuld. Want als Pepijn het is eet ze haar muts op! Nou als die het NU NOG niet is eet ik mijn auto op ::jaja::! En dus voor Karin gegaan, ja zijn wel meer slachtoffer van Karin volgens mij.

Nou hij was lekker hoor ::tandpastasmiley::

Het is maar goed dat ik mijn bed niet op hoef te eten want die heb ik niet in chocola  ::pinokkio::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tristan

• Forumlid
  • Niet mokken... of toch wel?
« Reactie #226 Gepost op: 25-02-2011, 15:32:59 »
De nieuwe hint is 'Half aanbod'
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #227 Gepost op: 25-02-2011, 15:41:20 »
"Half aanbod"

PJ @14:13: Jullie zitten er precies een halve meter naast.
Soundos @14:22: [...] En jullie stonden er een half meter naast. (citeert PJ in biecht)
PJ @19:45: Het geld ligt vijf-tien stappen ver op half tien.

Die laatste is wel interessant. Want vorige week waren er al vijf O's.

En 5 = S van Soundos.
;)

In de ziekenhuisopdracht kwam Soundos als vijfde aan bod.
:D
« Laatst bewerkt op: 25-02-2011, 15:56:08 door Avogadro »

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #228 Gepost op: 25-02-2011, 16:01:25 »
In de roodshow gaf afvaller Anna aan dat zij vol voor 1 persoon is gegaan. Deze persoon is een man. Art of Patrick dus. Ze voegde eraan toe dat ze dat deed op basis van wat ze die dag heeft gezien. Ze zat met Art in de vuurtoren die haar liet twijfelen aan de cijfers. Tevens was Art aan het klooien bij de opdracht in het verlaten ziekenhuis, waar Anna Art verdacht vond. Daar vanuitgaande is Art niet de mol (Jan zat ook vol op Art natuurlijk). Soundos zit al tijdenlang op Patrick, en Karin twijfelt nog tussen Pat en Soundos. Als ik dit alles bij elkaar bekijk (zonder echt op molacties in te gaan dit maal) wordt Soundos de winnaar, valt Art of Karin af(en is 1 van hen verliezer) en  Patrick  dus echt de mol.

Offline Rooney

• Winnaar WIDM-pool 2016
  • Forumlid
« Reactie #229 Gepost op: 25-02-2011, 16:20:49 »
Half aanbod kan ook slaan op de vraag van Soundos aan Patrick over die persoonlijke dingen. Patrick geeft aan dit in de finale te zullen geven. Dat is dus een half aanbod.

Verder kan het nog een keer naar Patrick wijzen bij de ziekenhuisopdracht. Hij was de 3e (dus middelste) die het ziekenhuis inging. Al vind ik deze dan weer iets minder sterk dan bovengenoemde.

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #230 Gepost op: 25-02-2011, 16:33:37 »
Half aanbod kan ook slaan op de vraag van Soundos aan Patrick over die persoonlijke dingen. Patrick geeft aan dit in de finale te zullen geven. Dat is dus een half aanbod.

Verder kan het nog een keer naar Patrick wijzen bij de ziekenhuisopdracht. Hij was de 3e (dus middelste) die het ziekenhuis inging. Al vind ik deze dan weer iets minder sterk dan bovengenoemde.

Blijkbaar kan de volgorde wel iets zeggen, gezien de tweet van de mol gisteren :
IkBenDeMol Als hoeveelste loop ik het zometeen het verlaten ziekenhuis in? Ik hoor het graag!
De 3 is wel een terugkerend getal in deze serie en het zit ook in de code die de naam Patrick vormde.

Wat betreft dat eerste : Patrick zei iets van dat hij die persoonlijke dingen niet zo moeilijk vond/ c.q. wel wist allemaal. Als hij de mol is, is dat ook heel logisch he.

Offline molroy

• Forumlid
« Reactie #231 Gepost op: 25-02-2011, 17:00:35 »

ik vind ze allebei wel goed.
bij die 2e kan je het opvatten als op de helft aan bod, dat hij aan de beurt is op de helft

Offline Rooney

• Winnaar WIDM-pool 2016
  • Forumlid
« Reactie #232 Gepost op: 25-02-2011, 17:12:24 »
Blijkbaar kan de volgorde wel iets zeggen, gezien de tweet van de mol gisteren :
IkBenDeMol Als hoeveelste loop ik het zometeen het verlaten ziekenhuis in? Ik hoor het graag!
De 3 is wel een terugkerend getal in deze serie en het zit ook in de code die de naam Patrick vormde.

Wat betreft dat eerste : Patrick zei iets van dat hij die persoonlijke dingen niet zo moeilijk vond/ c.q. wel wist allemaal. Als hij de mol is, is dat ook heel logisch he.

Inderdaad, en daarbij komt ook nog de code: 3 + 3 = 6 : 3 =2. Al vind ik dat eerlijk gezegd wel weer ver gezocht :P.

Klopt, dat is heel logisch. Daarom heeft hij er ook geen belangen bij om die te geven aan Soundos. Alleen tegen Soundos zegt die: Als je in de finale komt krijg je ze, dat lijkt dus op een half aanbod.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 26-02-2011, 10:55:40 »
In de roodshow gaf afvaller Anna aan dat zij vol voor 1 persoon is gegaan. Deze persoon is een man

Klopt, wat typisch. Eerst zegt ze dat ze zeker niet gaat zeggen op wie ze de test volledig invulde want dat was niet leuk voor de kijkers. Vervolgens zegt ze toch dat het een man is en valt de helft meteen al af en daarna dat ze ermee in groepjes zat die dag. Anna dus na Jan de 2e die over Art struikelt.

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #234 Gepost op: 26-02-2011, 14:48:51 »
Dat gesprek met Anna is echt geniaal :D

De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Tos

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #235 Gepost op: 26-02-2011, 15:09:22 »
Weet iemand of degene die in de roodshow zich voordoet als ''de mol'' het ook echt is.
Dus stel dat Patrick de mol is, dat ze dan ook echt Patrick aan de telefoon hebben?
Ik neem aan dat het gewoon iemand van de Avro is.. Anders is het (voor sommigen) een eitje om die vervormde stem weer ''normaal'' te krijgen. Maar aan de andere kant: als het gewoon iemand van de Avro is, hoeven ze die stem ook niet te vervormen (is natuurlijk wel spannender, maarja)  ???
'Ik ben niet de mol hahaha' - Carolien Borgers

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #236 Gepost op: 26-02-2011, 16:03:47 »
Volgende week komt, als het goed is, één van de kandidaten in contact met de mol. Misschien gebeurt dat wel telefonisch en krijgen we de mol met dezelfde piepstem te horen.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #237 Gepost op: 26-02-2011, 16:19:52 »
Klopt, wat typisch. Eerst zegt ze dat ze zeker niet gaat zeggen op wie ze de test volledig invulde want dat was niet leuk voor de kijkers. Vervolgens zegt ze toch dat het een man is en valt de helft meteen al af en daarna dat ze ermee in groepjes zat die dag. Anna dus na Jan de 2e die over Art struikelt.

Lijkt me ook. Er is nergens uit gebleken dat Anna Patrick verdacht, ze heeft het in diverse biechts sinds afl 5 voornamelijk over Art's rare fratsen. Ook haar blik naar hem in de vuurtoren als hij beweert dat ze zulke scherpe ogen heeft en hij het totaal niet zag spreekt boekdelen.

Waarschijnlijk is ze in afl 6 ook al volledig voor hem gegaan al krijgen we dat niet te horen. Omdat nog een aantal mensen aan het spreiden waren maar ook jokers hadden heeft dit wrsch alles bij elkaar Pepijn de das om gedaan.

Af en toe de hulpmol spelen hoort er misschien wel bij als je echt ver wilt komen, maar zoals Karin en Art dit gedaan hebben (veronderstellende dat ze niet de mol zijn dus) gaat dit toch wat tegenstaan. Ik hoop dat Soundos wint want van die drie verdient die het toch het meest vind ik - Karin en Art hebben nauwelijks iets gedaan om bij te dragen aan de inhoud van de pot.  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #238 Gepost op: 26-02-2011, 16:27:59 »
sorry hoor, maar anna zegt dat ze haar mol had gebaseerd op iets wat ze die dag had gezien/meegemaakt

ze kan er dus makkelijk ook patrick mee bedoelen
natuurlijk denk ik ook dat ze op art zat, maar jullie klagen nu over haar terwijl jullie het zelf gewoon verkeerd hebben verstaan ::)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #239 Gepost op: 26-02-2011, 19:08:58 »
Nee hoor niks verkeerd verstaan. Maar het klopt gewoon wat mollenvanger zegt, namelijk *citaat* Ze voegde eraan toe dat ze dat deed op basis van wat ze die dag heeft gezien. Ze zat met Art in de vuurtoren die haar liet twijfelen aan de cijfers. Tevens was Art aan het klooien bij de opdracht in het verlaten ziekenhuis, waar Anna Art verdacht vond*

Supernova: ik vond de volgorde van de executie ook typisch. je ziet Anna al kijken wanneer Art wordt aangekondigd: "nou, die heeft alvast groen". En om het moment dan zo extreem mogelijk te maken kiest de regie als opvolgende meteen Anna voor het scherm. Anna zal denken dat ze goed zit, immers Art is weer door. En krijgt verhip dan toch rood!