- sorry voor de dubbelpost -
Alle hints op Patrick toegepast:
1: Ten eerste: de mol stapte als eerste in de bus (we zien Pepijn als eerste instappen, maar we weten dat de montage de beelden expres door elkaar husselt)
2: Tien jokers: citaat van chipawha op .nl: "
Op het begin krijgt iedereen 1 joker, dus 6, de tiende joker is dan gepakt door Karin.
Maar ze moeten allemaal hun gekregen joker inleveren, dus 6-5 (Anna) is 1 joker, op deze
manier is de tiende joker gepakt door Patrick."
(niet dat ik van deze logica ook maar iets snap, maar dit was naar mijn mening toch een betere hint dan alle andere die ik hierover heb gelezen)3: Aannemen: Art neemt de in aflevering 1 aan hem beloofde joker plus een extra joker van Patrick aan.
4: Rooksignalen: Patrick rijdt de bus aan gort.
5: Eerst vragen: Art vraagt eerst aan Patrick of ze het geld zullen weggooien.
6: En dan:
7: Oh, oh, oh, oh, ooh: Patrick komt met volle kracht tegen de knie van Anna aan. En nee, dat is niet expres.
Ik bedoel, een vent van een kilootje of 110 die zich expres met volle kracht tegen een poppetje als Anna laat aanslaan .... Dat geloof ik niet. Ze had daar echt iets serieus aan over kunnen houden.
8: Half aanbod: Patrick zegt tegen Soundos dat hij haar informatie over zichzelf zal geven als ze de finale beiden halen, maar het is maar de vraag of hij hier op ingaat ....
9: En nog: Patrick die de opdracht overduidelijk verklootte om een vrijstelling te krijgen,
en nog weten sommige mensen niet zeker of hij wel de mol is.
Ik kan alleen voor aflevering 6 niets vinden wat op Patrick slaat. De lezers vroegen steeds "en dan?" aan de telefoon, maar Patrick zat bij de schrijvers.
Overigens vind ik nog steeds dat de sterkste hint die ik tot nu toe ben tegengekomen voor elke aflevering, soms nog steeds wat magertjes is.
Ik kan niet op wachten op aflevering 11.