Ik heb het forum gelezen en had zelf ook al tekens vragen erbij: maar dit valt mij op...
Als ik nu kijk zijn de cijfers:
Art: 4947
Karin: 2368
Patrick: 2336.
Als ik klik op: verander van mol zie ik andere cijfers bij de kandidaten staan als ik op hun naam sta:
Art: 97
Soundos: 4947
Karin: 311
En Patrick gewoon 2338(nou ja twee verschil) omdat ik hem verdenk.
Verander ik van mol naar Art: dan geeft hij wel ineens het getal dat op de voorpagina staat
Wie snapt dit?
Het lijkt er sterk op dat er een fout zit in de code die de database uitleest. Ik zie in elk geval er veel overeenkomst in foutjes die ik ooit maakte toen ik met MySQL aan het klooien was.
De 97 en 311 zijn het aantal mensen dat hun verdenking nog heeft staan op respectievelijk Hanna en Horace.
Bij het "verander van mol" zijn ze waarschijnlijk vergeten het array op alfabetische volgorde te zetten, waardoor de waardes bij de verkeerde kandidaten terecht komt. Na het aanklikken van een naam worden rechtstreeks de gegevens van die kandidaat uit het systeem gehaald en klopt het wel weer.
Mijn beeld over de codekloppers van die website is zodanig dat ik mij niet kan voorstellen dat ze in staat zijn om de boel te manipuleren.