Ik denk art.. Waarom?? Nou... Geen idee
Lijkt me niet.
1. Hij krijgt veel edit tijd en er wordt vrij veel geinvesteerd om hem verdacht te maken.
2. De busopdracht met de clashende bussen is nog niet geweest (de stem van degene die 'Pas op, stop, stop stop!' roept lijkt m.i. het meest op die van Art - Patrick en Pepijn lijken hiervoor te rustig en Jan heeft een iets dieper timbre - zie ik dit ook minder snel roepen dan Art. Evt zou Horace nog kunnen miss.)
3. De duur van de twitterstilte op zijn account (tot begin juni meen ik).
Ik vraag me af waarom iedereen ervan uit lijkt te gaan dat Jan op Art zit. Weliswaar hebben ze opdracht 2 samen gedaan maar wie zegt dat hij idd Jan's hoofdverdachte is? Het lijkt me eerder dat dit Karin is eerlijk gezegd gezien zijn nogal geirriteerde opmerkingen aan haar adres ('Karin was weer een soort stoorzender', 'Karin was een wandelend misverstand').
Art en Jan kunnen het duidelijk goed met elkaar vinden. Dat zou verklaren waarom volgens Art en Patrick 'iedereen op Karin zit', en ze de actie ondernemen om Patrick verdacht te maken.
Misschien zit hij op Art maar daarvoor zijn -in mijn optiek - minder indicaties.