Laat die silhouet theorie nog maar een keer goed doorlopen. Scheelt weer in mijn molverdachten
Want hoe meer ik in het topic van Patrick lees hoe meer ik hem echt begin te verdenken als mol. Zou dus flink schelen als Patrick bij aflevering 4 exit is. Zelfs al heeft ie nog 4 jokers voor aflevering 4 in te zetten. Vier foute antwoorden goedkeuren gaat je niet helpen indien je a) niet de mol bent en b) te lang over de test doet of c) niet genoeg antwoorden die slaan op de mol goed hebt.
Zelf zat ik Jan al bij aflevering 1 en 2 in te vullen als afvaller. Toch ben ik daar nu op terug gekomen gezien de ruime meerderheid hem als winnaar invult bij de pool. Beetje de hulplijn bij Weekend Miljonairs inroepen "wat vindt het publiek?"
Hij mag dan wel aangeven van: ik weet wie de mol is / afl. 2, ik zie licht aan het einde van de tunnel / afl. 3 en dus snel afvallen maar ik denk dat ie er nog lang in kan blijven. Ik verwacht dat Anna de executie van aflevering 4 zal overleven en dus meteen in aflevering 6 zit gezien haar vrijstelling voor aflevering 5. Lijkt me niet dat ze Hanna gaan herhalen, net er uit in de zicht van de aflevering waar ze een vrijstelling voor had. Soundos komt zelfverzekerd over, dus haar zie ik nog niet 1,2,3 vertrekken.
Hou je Pepijn, Miryanna, Karin, Art over. Om met Art te beginnen, gezien half molkijkend NL op hem zit getuige de eerste paar afleveringen waarin sterk op hem gefocust werd door de montage zie ik Art in aflevering 5/6 wel afvallen. Ala Rick van seizoen 9 zeg maar. Karin deelde mee bij het afvallen van Horace dat haar mol uit het spel is. Dus die zal doelloos ronddwalen en sneller er uit kunnen liggen vanaf nu. Van Miryanna krijg ik geen hoogte dus of zij nu zal afvallen of pas later? En dan eindig ik met Pepijn. Hoop 't niet dat hij nu aan de beurt is
, want mijn schot voor de boeg mol net zoals Lo
Nee, ondanks dat die silhouet theorie t.z.t. wel zal stokken, blijf ik mooi bij Anna, Jan & Pepijn als finalisten. Art(afl.5), Karin(afl.6), Miryanna(afl.7), Patrick (afl.4) & Soundos (afl.
wie van hen zal het worden? Blijf gewoon bij Patrick, op hoop van zege