als Pepijn zijn scherm wil zien, hij het ook kan krijgen is mijn gevoel alleen maar gegroeid. Dit is omdat ik denk dat iedereen zijn scherm weer kan afkopen (of iets in die richting) in ruil voor een vrijstelling voor de hele groep.
Ja het lijkt me dat hij kan afkopen en wat mooi zou het dan zijn als hij rood krijgt als mol en dan de trein op de rit komt..... Pepijn eruit en in afl. 7 zien we dan als eerste de mogelijkheid voor de kandidaten Pepijn weer terug te kopen.
Koud mens die dan zegt: nee laat Pepijn maar wegblijven. Immers heeft hij dan al 2x de heldenrol voor de groep gespeeld en ook goed gepresteerd in die nattigheid.
Ze zullen als eerste dan buddy Anna, afzijdig van de rest, vragen en die zal al willen (zo gebeurde het toen met Patrick ook, iedereen kon hem apart uitkopen). Anna zal dat 99% zeker doen maar mocht het extreme geval zich voordoen dat geen van de kandi's hem terug wil kopen dan zegt PJ gewoon na afloop dat er toch 1 is geweest die het wel wilde. En dan gissen wie. Niemand dus maar dat laat de regie dan niet zien.