Inderdaad lijkt het mij ook dat Anna of Art gaat. Maar Art gaat helemaal niet met een bang hart de selectie in want hij houdt zelfs zijn joker op zak. Art vulde volgens mij op 2 personen de test in. Daarnaast ging hij Pepijn "in de gaten houden". Beiden zaten volgens mij volledig fout dus lijkt het mij dat Anna of Art gaat... of het jokerspel moet roet in het eten gooien.
Soundos heeft het nl. ook niet heel makkelijk want van begin af aan spreidde ze over 4 mensen en... al deze 4 zitten er nog in dus ze zou nu zowat over iedereen moeten spreiden... als ze de verkeerde keuze bij het minderen van spreiding maakt kan zij ook best gaan.
Patrick zei dat 'de macht bij de nerds kwam'.
Ik neem aan dat dat sloeg op jokers verdienen / winnen.
1. Hij krijgt er iig 3 dus die zit er sws nog een afl in.
2. Wrsch doelde hij op Soundos en/of Karin die jokers verdient.
Art heeft het over een lesje in luisteren dus die zal wrsch naast gegrepen hebben.
Anna en Pepijn zijn onduidelijk maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat Patrick hen bedoelde met 'nerds'.
Dus zo bezien lijkt het waarschijnlijker dat die andere 2-3 sws een ronde verder komen.
Daarnaast is er PJ's uitspraak over vriendschap die niets waard blijkt. Het meest logisch zou zijn dat dit op de vriendschap Art - Patrick slaat.
Overigens apart dat er zo laat in het spel nog jokers te verdienen zijn?