Mocht Anna er deze aflevering uitgaan, denk ik dat Art de mol wel eens zou zijn, en dat Patrick en Soundos allebei Art als mol gaan invullen in de finale!
Anna is toch juist de enige die Art nog wel eens benoemt, dus waarom zou Art de mol wel zijn als Anna eruit vliegt? Lijkt me niet logisch want Karin en Soundos zitten al geruime tijd (deels) op Patrick en Patrick is z'n tweede hoofdverdachte kwijt die hij al sinds afl 3 noemt. Dus waarom zit hij er nog in dan aangezien er op Karin 3 mensen inmiddels uitgevlogen.
Dat Art ineens op Anna zou stemmen is even ongeloofwaardig als dat Jan op Soundos zou hebben gestemd wat mij betreft.
Gezien het stemgedrag lijkt de enige optie nog maar Patrick te zijn (tenzij het een outsider mol is waar niemand ooit op stemde bijv Soundos of Anna maar die zie ik zomogelijk nog minder doen dan Patrick).
Eigenlijk is de enige die nog enigszins consistent gemold heeft (naast Art, maar goed daar zijn genoeg redenen voor genoemd waarom die onwaarschijnlijk is), Patrick. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik hem een actieve mol vind en evenmin dat me de wijze ervan aanstaat maar daarover ben ik denk ik inmiddels wel duidelijk geweest.
Volgens het stemgedrag (vorig jaar waren ze daar bij Schiffers ook heel open over trouwens, en klopte dit wel steeds) en wie eruit is gevlogen op wie in combinatie met molsacties kan het volgens mij echt nog maar 1 persoon zijn.