Ik heb nog iets gevonden dat misschien nog een tip is naar de volgende afvaller en wat het wordt voor de 3 finalisten.
Patrick beantwoordt in aflevering 1 vraag 20.
Soundos beantwoordt in aflevering 2 vraag 20.
Art beantwoordt in aflevering 3 vraag 20.
Volgens mij zijn dit de enige 3 waarbij vraag 20 ooit te zien is geweest. (In de tot nog toe geziene afleveringen)
Zou dit ook een tip zijn dat zij 3 de finale halen? En afgaande op de afvallers-theorie in aflevering 1 & 2 & Karin de vorige afl. weer (dacht dat zij dat in de 1ste of de 2de ook al eens deed?) vraag 10 invulde denk ik dat zij zal afvallen...
En dan denk ik dat de aflevering waarin ze die 20ste vraag beantwoorden misschien ook een bevestiging is dat Patrick idd de Mol is, Soundos de winnaar en Art de verliezer.
Patrick beantwoordt vraag 20 in aflevering 1. Als je op een podium op 1 staat ben je normaal de winnaar. Hier denk ik dat die 1 echter verwijst naar het feit dat hij de mol is. 1 = de mol, de belangrijkste persoon in het spel aangezien het spel helemaal rond hem draait...
Soundos beantwoordt vraag 20 in afl. 2. Die 2 staat denk ik misschien voor winnaar.
En Art tenslotte beantwoordt vraag 20 in afl. 3 en dat link ik dan aan verliezer.
Wat denken jullie? Zou dit ook nog een tip zijn naar wie de finale haalt en wat hoort achter de 3 finalisten of heb ik het fout?