Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Is heel prima:)Wees gerust;)Duidt op de 2 en de 5...Daarin was zij afwijkend in de leader:Zie de plaatjes welke zij kiest voor de opdracht mastermind:2 en 5...Alles komt goed;)
Kheb een nieuwe Theorie gevonden met de Verschillen van Soundoss in de Afleveringen van WIDM. Dit keer heeft het niets de maken met 5 Rechts 12 Links of 67 Rechts.Aflevering 1 : Soundoss komt RECHTS het scherm inlopenAflevering 2 : Soundoss komt LINKS het scherm inlopenAflevering 3 : Soundoss komt RECHTS het scherm inlopenAflevering 4 : Soundoss komt RECHTS het scherm inlopenAflevering 5 : Soundoss komt LINKS het scherm inlopenWe nemen de groepsfoto en beginnen bij Soundoss.Klik hier voor de groepsfoto : http://tinypic.com/view.php?pic=1glm5c&s=7Hanna staat RECHTS van Soundoss ( 1e afvaller )Horace staat LINKS van Hanna ( 2e afvaller )Miryanna staat RECHTS van Horace ( 3e afvaller )Jan staat RECHTS van Miryanna ( 4e afvaller ).... staat LINKS van Jan ( 5e afvaller )Tot nu toe klopt deze Theorie als een bus ,omdat iedereen LINKS van Jan staat komt iedereen in aanmerking om naar huis te gaan. Aan de hand van de volgende Leaders kunnen we vaststellen welke Deelnemers in aanmerking komen om te vertrekken.
Ik vind van niet In afl 6 viel er niemand af, terwijl Soundos in afl 5 toch links aanwees. terwijl er rechts niemand meer stond, dus als ze rechts had aangewezen, dan had je daaruit kunnen opmaken dat er niemand af zou vallen.
Duidt op de 2 en de 5...
Aaah jammer, ik vond het een hele mooie theorie. Misschien dan toch te mooi om waar te zijn
Natuurlijk klopt hij nog. Want Art of Anna kreeg een rood scherm.
Ja ze kwam nu van rechts. Dat betekent dat Anna rood zou hebben gehad en als we deze hint volgen nu iemand rechts van haar afvalt. (Want ik neem niet aan dat Art rood zou hebben wat betekent dat alleen Patrick af kan vallen die net 3 jokers gaat grijpen. En sowieso de goede mol in vizier heeft.) Dan kunnen Soundos, Pepijn en Anna dit keer zeker niet afvallen.
Plus dat correspondeert ook met de site leader. Daar is het steeds hop - kandi exit- hop etc., tot nu toe ook nog elke keer goed geweest. Dan zou Soundos de aankomende keer links moeten oplopen want dan gaat ze zelf eruit, als links staande van Art en in de site leader vanaf Art hop kom je bij haar uit
Ik snap je niet helemaal. Karin, Anna en Pepijn kunnen toch ook afvallen en niet perse Soundoss ?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
536 gasten en 4 vaste bezoekers