Mag ik vragen waar die eerste theorie opsloeg Tureluurs? Ik heb nog geen antwoord gehad. Die 5 naar links 2 naar rechts snap ik maar waarom vanaf die bepaalde personen? Eerst Karin dan Patrick?
De tweede klinkt wel logisch maar hoe moet je dat ooit uitleggen in aflevering 11?
Ik was er vandaag niet dus kon niet eerder uitleggen.
Als de theorie zou kloppen en dit is echt als, denk ik nooit dat ze hem uitleggen. Het is net zoiets als die keer met de lijntjes die rond de finalisten de andere kant opliepen (seizoen Jon), zodat we konden weten dat zijn de finalisten, maar dat is nooit officieel uitgelegd. Er is ook eerder een seizoen geweest (weet even niet meer welk), toen ging het afvallen ook volgens een bepaald, niet al te voor de hand liggend, ritme in wegstrepen in de leader, klopte als een bus maar werd nooit gezegd dat het een hint was.
Wat ik doe is echt heel simpel maar blijkbaar ziet niemand het goed. Ik ben gaan spelen met de getallen 2 en 5 en met links en rechts om, de reden daarvoor snapt iedereen blijkbaar wel. Ik begin bij Karin (achteraan) 5 naar links omdat ik alleen op die wijze op Hanna kwam en tot mijn grote verbazing het links en rechtsom spelletje ging kloppen t/m Jan. Nadat ik de afvaller wegstreep ga ik nog 1 stapje door in dezelfde richting en tel vervolgens de andere kant op. De dikgedrukte kandidaten zijn dus steeds degenen die danwel de eerstvolgende links dan wel rechts van de afgevallen kandidaat zijn. Na Hanna begin ik dus bij Patrick en keer om. Rechtsom 2. Patrick, (Hanna slaat over) Horace. Volgende is Soundos en hup weer terug. Linksom 5. Soundos, (2 afgevallen kandi's niet) Patrick, Anna, Jan, Miryanna. 1 stapje verder is Art en hup weer 2 terug. Art ,(afgevallen Miryanna niet) Jan.
Ik heb gewoon zitten puzzelen met het gegeven 2,5,links en rechts en dit is het resultaat.
Ik geef geen enkele garantie op het kloppen ervan maar vond het wel grappig dat het zo goed uitkwam en ben het toen uiteraard gaan uitwerken tot op de mogelijke mol aan toe.