Auteur Topic: De Mol Leader  (gelezen 65874 keer)

Offline Joeyversteeg12

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: De Mol Leader
« Reactie #140 Gepost op: 7-02-2011, 21:20:48 »
Leuk gevonden, die nieuwe theorie. Alleen stoort het me dat de leader een aflevering vooruitloopt op de afvaller, zeg maar. Dus de leader van aflevering 1 slaat op de afvaller van aflevering 2, de leader van aflevering 2 slaat op de afvaller van aflevering 3 etc. En straks gaat er waarschijnlijk weer niemand weg, dus dan loopt hij 2 afleveringen voor... Als dat echt de hint is dan vind ik dat het netter had gekund.

Maar als het niet 1 leader vooruitloopt dan heeft het geen ene reden om Soundoss te spiegelen voor het aanwijzen van de afvaller. Dan zouden we niks aan deze theorie hebben ,omdat je dan niet kan voorspellen wie de afvaller wordt.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 7-02-2011, 23:00:08 »

.... staat LINKS van Jan ( 5e afvaller )

OK en ...=Patrick dus die gaat eruit  ::bravo::

Goed, de rest staat ook links maar buiten de 1e afl. met Soundos is het steeds de meeste naaste (reeds afvallers daargelaten).

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Erik TKS

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 8-02-2011, 00:48:11 »
Kheb een nieuwe Theorie gevonden met de Verschillen van Soundoss in de Afleveringen van WIDM.
Deze is heel sterk en ook nog eens gemakkelijk om uit te leggen. Goed gevonden! ::ok:: En als het goed wordt aangepakt dan kan deze hint lang worden gebruikt zonder dat je precies weet wie er moet vertrekken. Perfect voor dit programma. Ik vat het nog eens samen:

1. Soundos komt van rechts: volgende afvaller staat rechts van Soundos (klopt)
2. Soundos komt van links: volgende afvaller staat links van Hanna (klopt)
3. Soundos komt van rechts: volgende afvaller staat rechts van Horace (klopt)
4. Soundos komt van rechts: volgende afvaller staat rechts van Miryanna (klopt)
5. Soundos komt van links: volgende afvaller staat links van Jan (klopt ook)

Je kan de eerste nog sterker maken:

1. Soundos komt van rechts: alle afvallers staan rechts van Soundos (klopt tot nu toe)

Als dat blijft kloppen dan blijft Soundos samen met Pepijn over aan het einde van het programma en is 1 van beiden de Mol.

Offline annebeth

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
« Reactie #143 Gepost op: 8-02-2011, 12:31:43 »
Maar als het niet 1 leader vooruitloopt dan heeft het geen ene reden om Soundoss te spiegelen voor het aanwijzen van de afvaller. Dan zouden we niks aan deze theorie hebben ,omdat je dan niet kan voorspellen wie de afvaller wordt.

Klopt. Maar ik had bijvoorbeeld liever gezien dat Soundos recht door loopt ofzo (zoals Horace) op alle afleveringen dat er niemand uit gaat. En dat ze de andere afleveringen op de kant binnen loopt van de afvaller van diezelfde aflevering. Dan voorspel je het toch ook een soort van?
« Laatst bewerkt op: 8-02-2011, 12:33:56 door annebeth »

Offline Joeyversteeg12

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 8-02-2011, 14:52:38 »
Klopt. Maar ik had bijvoorbeeld liever gezien dat Soundos recht door loopt ofzo (zoals Horace) op alle afleveringen dat er niemand uit gaat. En dat ze de andere afleveringen op de kant binnen loopt van de afvaller van diezelfde aflevering. Dan voorspel je het toch ook een soort van?

Klopt. Dan zie je pas als de aflevering begint wie eruit gaat bedoel je ? Maar als Soundoss recht zou lopen zou dat wat meer opvallen dan gespiegeld lijkt me ,omdat geen één van de kandidaten in de Leader recht op je af komt.

Offline annebeth

• Forumlid
  • Sherlock Moles
« Reactie #145 Gepost op: 8-02-2011, 15:34:46 »
Oh ja, ik dacht Horace maar die loopt pas het tweede stukje recht. Maar inderdaad, ik bedoelde dat je het pas bij de aflevering zelf ziet, wat wel overzichtelijk is. Maar hoe ze dat voor elkaar zouden moeten krijgen weet ik eigenlijk niet...

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #146 Gepost op: 9-02-2011, 01:43:40 »
Deze is heel sterk en ook nog eens gemakkelijk om uit te leggen. Goed gevonden! ::ok:: En als het goed wordt aangepakt dan kan deze hint lang worden gebruikt zonder dat je precies weet wie er moet vertrekken. Perfect voor dit programma. Ik vat het nog eens samen:

1. Soundos komt van rechts: volgende afvaller staat rechts van Soundos (klopt)
2. Soundos komt van links: volgende afvaller staat links van Hanna (klopt)
3. Soundos komt van rechts: volgende afvaller staat rechts van Horace (klopt)
4. Soundos komt van rechts: volgende afvaller staat rechts van Miryanna (klopt)
5. Soundos komt van links: volgende afvaller staat links van Jan (klopt ook)

Je kan de eerste nog sterker maken:

1. Soundos komt van rechts: alle afvallers staan rechts van Soundos (klopt tot nu toe)

Als dat blijft kloppen dan blijft Soundos samen met Pepijn over aan het einde van het programma en is 1 van beiden de Mol.

Als dit klopt maak ik de volgende aanname dat Soundos de winnares van het spel is. Zij 'wijst' immers de afvallers aan en blijft zelf over.

Offline Joeyversteeg12

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 9-02-2011, 20:50:50 »
Als dit klopt maak ik de volgende aanname dat Soundos de winnares van het spel is. Zij 'wijst' immers de afvallers aan en blijft zelf over.

Dat zou heel goed kunnen. Maar het kan ook gewoon zijn dat ze een willekeurig iemand hebben uitgekozen en dat ze in één van de volgende afleveringen afvalt

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #148 Gepost op: 9-02-2011, 20:59:39 »
Dat zou heel goed kunnen. Maar het kan ook gewoon zijn dat ze een willekeurig iemand hebben uitgekozen en dat ze in één van de volgende afleveringen afvalt

De theorie van Erik geeft aan dat Soundos en Pepijn overblijven, vandaar logischerwijs Soundos als winnaares.

Offline Joeyversteeg12

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 9-02-2011, 21:05:16 »
De theorie van Erik geeft aan dat Soundos en Pepijn overblijven, vandaar logischerwijs Soundos als winnaares.

Maar eerlijk gezegd snap ik niet waarom hun precies overblijven.
Iedereen staat LINKS ten opzichte van Jan dus Soundoss en Pepijn kunnen allebei afvallen en ook de andere kandidaten kunnen afvallen.
Iedereen kan afvallen dus ook Soundoss en Pepijn deze Theorie van Erik klopt dus niet.

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #150 Gepost op: 9-02-2011, 21:08:33 »
Als Soundos in de komende afleveringen eruit gaat is deze hint eigenlijk waardeloos. De hele hint draait om Soundos dus ik denk dat ze in de finale moet komen..
toch?
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Joeyversteeg12

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 9-02-2011, 21:14:28 »
Als Soundos in de komende afleveringen eruit gaat is deze hint eigenlijk waardeloos. De hele hint draait om Soundos dus ik denk dat ze in de finale moet komen..
toch?

Waarom zou de Hint stoppen ,omdat Soundoss toevallig een andere kant op loopt. Ze hadden ook Pepijn of Anna kunnen spiegelen. Misschien blijft Soundoss wel veranderen de komende afleveringen ook al gaat ze eruit.

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #152 Gepost op: 9-02-2011, 21:20:45 »
Waarom zou de Hint stoppen ,omdat Soundoss toevallig een andere kant op loopt. Ze hadden ook Pepijn of Anna kunnen spiegelen. Misschien blijft Soundoss wel veranderen de komende afleveringen ook al gaat ze eruit.

Ah zo.. ja dat kan wel ja.
Maar toch denk ik dat ze er lang in blijft. Ze is de mol of de winnares. Ze is naar mijn mening de leukste kandidaat.. :)
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Joeyversteeg12

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 9-02-2011, 21:34:25 »
Ah zo.. ja dat kan wel ja.
Maar toch denk ik dat ze er lang in blijft. Ze is de mol of de winnares. Ze is naar mijn mening de leukste kandidaat.. :)

Daar geef ik je groot gelijk in en als ze niet in de finale komt dan eet ik een bed op..   ::jaja::

Offline Molloot00

• Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
« Reactie #154 Gepost op: 10-02-2011, 15:48:12 »
Ik doe met je mee ::rofl::

Offline Joeyversteeg12

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 10-02-2011, 16:01:53 »
Ik doe met je mee ::rofl::

Bedankt, als ze dan niet de Finale haalt hoef ik dat bed teminste niet in m'n ééntje op te eten...    ::jaja::

Offline Molloot00

• Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
« Reactie #156 Gepost op: 10-02-2011, 16:34:41 »
Hahha dan kunnen we het delen  ::rofl::
En nu maar hopen dat ze vandaag niet afvalt, want is dan echt genant.. Ze staat bij mij op nummer 1 bij mijn mollen.2 Pepijn 3 Patrick

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 10-02-2011, 21:27:15 »
Soundos van rechts naar links.
Omnia vincit amor

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 10-02-2011, 22:58:27 »
Soundos van rechts naar links.

Is dat goed of slecht? Ik raak de draad een beetje kwijt.
Tell me what your telescope says

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 11-02-2011, 01:08:49 »
Is dat goed of slecht? Ik raak de draad een beetje kwijt.
Is heel prima:)
Wees gerust;)
Duidt op de 2 en de 5...
Daarin was zij afwijkend in de leader:
Zie de plaatjes welke zij kiest voor de opdracht mastermind:
2 en 5...
;)
Alles komt goed;)
Omnia vincit amor