Ik vind het weer een leuk seizoen maar tot nu toe heeft de mol nog veel te veel helpers. Zowel het vuurwerk, de mandjes-opdracht en het levend schilderij waren vrijwel kansloze pogingen om geld in de pot te krijgen. Zodra er overlegd moet worden gaat bijna alles tot nu toe de mist in.
Ik heb nu 3 kandidaten (geheel voor eigen rekening) onderaan mijn lijstje geplaatst: Karin en Miryanna hebben ieder 3000 euro binnen gesleept bij de mandjes. En hoe Jan de 2500 verdiende was legendarisch kandidatenwerk. Verder heb ik tot nu toe 3 kandidaten die ik na 2 afleveringen het meest vind opvallen: Art (vooral alevering 2), Horace (vooral aflevering 1) en Patrick (tot nu toe weird). Dan heb ik 3 blinde vlekken: Anna, Sounos en Peppijn. Gewoon omdat die nog niet zo specifiek opvallen als mol voor mij.
Zo een heel verhaal maar ik wil niet aflsuiten zonder te zeggen dat ik iedereen die dingen anders ziet of zaken herkend die ik helemaal niet noem 100% respecteer. Ik pretendeer vooral niet volledig te zijn of om de waarheid in pacht te hebben Het is maar zoals ik het zag. Dus als ik stel "de beste positie voor de mol is dit of dat", maak je dan vooral niet druk als je het anders ziet. Ik lees alle visies, opmerkingen, hints, tips en plaatjes van anderen met groot genoegen en ik hoop dat iemand ook iets aan mijn bijdrage heeft.