Het koste me een kwartier om dit bericht te posten haha.
Heb opdracht één even uit getypt met in haakjes er achter of de persoon in de voice over het direct bevestigde. Vind Art wel de meeste Des Molse verhaaltje hebben, met zijn topo
!
En het plaatje van het molletje er ook bij!
Art: Hoi, ik houdt van die kleine kikkertjes, gemaakt van groene winegum, met aan de onderkant iets wits waarvan niemand weet wat het is.
Maar ook van t-shirts met tekenfilm helden uit de jaren achtig. Van Madonna,
tenminste voordat ze zichzelf Esther ging noemen en Malawi van Afrikaanse weesjes ging beroven.(Hanna)
Soundos: Gedachten en krachten sturen mij bij, niets zweverig, maar geaard en krachtig.
En met mij kun je lachen, ik heb humor, althans dat probeer ik. (Patrick)
Patrick: Ik ben eigenwijs, energiek, fantasievol, haantje de voorste.
Ik lach en praat hard en loop graag voor aan. Ik hou van Starwars en van hiphop.
Ik kan de boel goed relativeren en ben optimist tot in de kist (Anna)
Hanna: Ik ben nieuwsgierig naar hoe mensen in elkaar zitten. Waarom ze doen wat ze doen.
Ik hou van mooie kleertjes, maar draag ook heel graag sneakers.
En tenslotte, ik ben gek op dieren. (Miryanna)
Miryanna: Vanaf het begin van de dag tot het eind van de avond, zal ik proberen de humor aanwezig te houden.
Ik heb een hekel aan onenigheid en ruzie en ben een echte teamplayer.
Met mij heb je zoiezo een hele leuke tijd. (Horace)
Jan: Ik houdt van cirus, ik eet graag komkommer of augurk. Appels eet ik helemaal op. Ook het klokhuis.
Ik ben magisch. (Pepijn)
Karin: Ik probeer open en vriendelijk in het leven te staan, zonder vooroordelen.
In me vrije tijd houdt ik er van om naar de sportschool te gaan, films te kijken
en te lachen om onnozele dingen, die eigenlijk nergens over gaan. (Jan)
Pepijn: De kat uit de boom kijken is wat ik doe. Alleen niet te lang, want ik ben allergisch voor de kat, heftig is mijn toon, wanneer ik blij en boos ben
Horace: Ik ben energiek, jong van geest en houdt van topografie. Het zuiden, noorden, westen of oosten, overal voel ik me meestal wel thuis.
Structuur, daar hou ik niet zo van. En oja, ik ben jalours op mensen met hobby's. Al was het maar omdat ze zo handig zijn, denk ik, om je zelf te omschrijven.
Hanna leest het verhaal van Miryanna 7/10
Jan leest het verhaal van Pepijn 7/10
Patrick leest het verhaal van Anna 9/10
Soundos leest het verhaal van Patrick 4/10
Karin leest het verhaal van Jan 6/10
Pepijn leest het verhaal van Soundos 6/10
Horace leest het verhaal van Art 5/10