Ik vond het erg apart dat bij de laseropdracht het geluid van Anna het niet deed. Ze hadden afgesproken dat ze alles zouden zeggen wat ze zouden zien.
In het dagboek van de mol staat over dat Hanna eruit is: Een molkenner en een groot gevaar is geweken.. Hanna zat op de mannen bij de test. De mol is een man? Dan denk ik dat Art een goede kans maakt om mol te zijn. Het Kunstmuseum (kunst = art), veel kleuren (kleurenshirts van Art), TOPOgrafie van art enzovoort.
Maar Miryana zegt in de advertentie dat ze van dieren houdt.
Over de zoek de verschillen, iemand zei duidelijk: "De parasol is i.p.v blauw met Tigo (geloof ik) nu oranje" en niemand zei het..
Strange...
Dagboek van de Mol:
En ja hoor. Het eerste slachtoffer is gevallen. Als Hanna deze executie had overleefd, had ze sowieso aflevering vier gehaald en dat is zuur voor haar, maar een beetje een opluchting voor mij. Een groot Molkenner en een groot gevaar is geweken. Dat denk ik tenminste. Minder leuk is dat de pot nogal vol zit. Meer dan € 9000,- en dat vind ik niet bepaald leuk, dus daar moet zo snel mogelijk wat aan worden gedaan. Deze aflevering is er € 3000,- verdiend, maar gelukkig bleef het geld van het Leven Stilleven liggen. Zelf vind ik het nogal grappig hoe dat ging, want zelfs Hanna hielp me bij de schone taak van het laten mislukken van deze opdracht. En dat terwijl ze echt niet de Mol is. Of moet ik zeggen 'niet de Mol was'... Dag Hanna, ik zie je wel weer bij de reünie.
Groeten van de Mol.