Ik vond Arts verhaal eigenlijk ook niet zo onduidelijk. Eigenlijk was dat de enige (behalve die van Pepijn dan, want die was wel heel erg duidelijk), die ik tijdens het oplezen al kon raden. Het was echt wel duidelijk dat dat sloeg op iemand die veel reist enzo, tja, dan denk ik meteen aan Art. Nee, dan dat van Patrick, dat was pas echt heel vaag.
Anna was ook lekker bezig. Het is toch wel vaak zo dat als er walkietalkies of microfoons enzo uitvallen dat de mol daarachter zit. Ik hoop toch maar dat er een betere verklaring is voor het uitvallen van die microfoon.
Die actie van Jan met die hooibaal was echt briljant.
Ik kan me dan ook niet voorstellen dat Jan de mol is. Zoveel geld ga je echt niet binnenhalen als mol lijkt me.
Ze zijn de afgelopen twee afleveringen wel veel met kunst bezig geweest, vorige aflevering waren ze in een museum, nu in een theater en dan hadden we nog het levende schilderij. Wat mij betreft zou dat idd best een aanwijzing naar Art kunnen zijn.
Mijn verdachten na twee afleveringen:
- Patrick, nog niks goeds gedaan voor de pot, zijn verhaal in het theater was echt het meest wazige dat er tussen zat. Mijn gevoel gaat voor Patrick.
- Art, vanwege de kunsthint, die er misschien wel inzit. Daarbij heeft hij ook nog geen cent binnen gehaald. Maar hij heeft toch enige credits opgebouwd door het 'zo goed te doen' in de lasergun opdracht. Terwijl hij toch maar mooi werd neergeschoten met geld op zak.
- Anna, vanwege het uitvallen van de microfoon.