Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Oh en ik hoorde D*N (?) over seizoen 3Spoiler (klik om te tonen/verbergen)pas aan het eind van seizoen 3 gaan er mensen weg, die slagen voor hun examens of weet ik wat. Maar heel seizoen 3 kunnen we dus nog genieten van onze favorieten
is dat even mooi, maar rachel mag van mij wel vertrekken
ik dacht eerder: zonder rachel geen glee ...Ik zou me niet kunnen voorstellen dat ze haar er uit schrijven .de bedenker van Glee heeft ook gezegt dat de rol rachel speciaal gemaakt is voor lea michelle zelf .
Oke, hopen kan toch
Maar de serie die er na komt, Modern Family, vind ik pas echt hilarisch
Ik moet toegeven dat het inderdaad een leuke serie is... Vooral de verstandhouding tussen Will en Sue is het kijken waard.Maar de serie die er na komt, Modern Family, vind ik pas echt hilarisch
Rachel vind ik ook niet het leukste personage, maar zij is wel de aanstichter van vele verhaallijnen.Als ze eruit gaat dan zou er al een nieuw persoon zoals zij moeten komen.
daar zit wat in sowieso moet er in elke serie wel iemand zitten die je irritant vind, dan heb je ook iets om af te zeiken
haha, Rachel is zeker de gene die door heel de wereld wordt afgezeken .Nee doe mij maar Sue, die vind ik echt geweldig!
Sue is bij bijna iedereen de favoriet best wel grappig dat iedereen voor de gemene kant kiest
komt vast omdat gemene opmerkingen best wel grappig kunnen zijn
in ieder schuilt ook wel zo'n gemene kant, iedereen wilt wel eens een dagje zo vals zijn, ik wel tenminste
whaha ik ook .laten we gemeen tegen elkaar doen
deden we toch al
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
902 gasten en 3 vaste bezoekers