Auteur Topic: Glee  (gelezen 141703 keer)

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Glee
« Reactie #380 Gepost op: 10-05-2012, 11:37:25 »
::jaja:: Helemaal mee eens. Ze hadden best elke aflevering een ander karakter centraal kunnen zetten denk ik zo. Dat met Blaine is ook zo raar, maar niet alleen hij is jonger geworden. Ook Tina en Artie zijn opeens out of the blue Juniors in plaats van seniors. Terwijl ze net zo land op de school zitten als de seniors.. weird  ;)

Is Artie weer een junior? Ik heb de laatste twee afleveringen (Amerikaans schema) nog niet gezien, maar dat zou wel heel raar zijn. Hij deed toch ook gewoon mee aan het senior uitstapje enzo?

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #381 Gepost op: 10-05-2012, 11:44:03 »
jaa artie en tina zijn junior. Maar dat is opzich nog niet zo erg. De anderen kunnen gewoon al langer op school zitten ( middelbare duurt toch ook niet maar 3 jaar?) en het senior prom king/queen deden beide niet aan mee. Maar bij Blaine is er gezegt in een aflevering dat hij ouder dan kurt zou zijn terwijl kurt nu afstudeerd en blaine opeens een junior is.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #382 Gepost op: 10-05-2012, 12:42:04 »
jaa artie en tina zijn junior. Maar dat is opzich nog niet zo erg. De anderen kunnen gewoon al langer op school zitten ( middelbare duurt toch ook niet maar 3 jaar?) en het senior prom king/queen deden beide niet aan mee. Maar bij Blaine is er gezegt in een aflevering dat hij ouder dan kurt zou zijn terwijl kurt nu afstudeerd en blaine opeens een junior is.
Kan zijn dat hij is blijven zitten. Hij was toen toch van zijn o ude school gepest omdat hij homo was? toen ging hij naar die privé school. Je weet niet wat daar gebeurd is natuurlijk. Al blijft het raar.
Maar ik moet zeggen dat ik het leuk vind als blaine langer mag blijven en kurt weggaat. ik wil blaine wel eens 'los' zien.

oh en
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Silvermaiden

• Forumlid
« Reactie #383 Gepost op: 10-05-2012, 13:26:29 »

Nee dat duurt niet maar 3 jaar, maar aan het begin van de serie leek het alsof ze allemaal bij elkaar in de klas/in hetzelfde jaar zaten. Vandaar mijn opmerking ;).

oh en

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #384 Gepost op: 17-05-2012, 16:03:02 »
zoo ik heb even big brother, saturday night glee-ver, i wanna dance with somebody, choke en prom-assaurus gekeken. Ik moet zeggen dat het me ondanks bovenstaande berichten het me nog steeds weet te boeien.

oh en ik ging echt stuk om: black sue en original raspy sue are gonna take care of it ::rofl::.

Offline Silvermaiden

• Forumlid
« Reactie #385 Gepost op: 17-05-2012, 20:16:32 »
Nou dat is mooi! ;D. De afgelopen 2 afleveringen waren weer ouderwets goed en leuk.

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #386 Gepost op: 18-05-2012, 00:51:28 »

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #387 Gepost op: 18-05-2012, 23:53:52 »
Hoofdrolspelers Glee terug in nieuw seizoen
AMSTERDAM - Alle hoofdrolspelers van de musicalserie Glee komen terug in het vierde seizoen.

"Ze keren allemaal terug, iedereen heeft ja gezegd", zegt Glee-bedenker Ryan Murphy tegen de Amerikaanse entertainmentsite Vulture.
"We hadden een vergadering en ik zei: iedereen die wil blijven, mag blijven", vertelt Murphy. Wel zegt de schrijver en producent dat de acteurs niet in alle afleveringen te zien zijn. "Maar iedereen wil wel bij de familie blijven."
Eerder gingen er geruchten dat hoofdrolspelers Amber Riley en Dianna Agron op zouden stappen. Riley zei over de opnames van de laatste aflevering van het derde seizoen dat ze de 'Glee-familie zou gaan missen' en dat werd opgevat als de aankondiging van haar vertrek.

Bitterzoet gevoel

"Amber had het over het bitterzoete gevoel dat ze niet meer met z'n allen in diezelfde ruimte zouden zijn."
Een aantal van de personages is namelijk klaar met de middelbare school en gaat verder. Volgens Murphy zijn de acteurs blij met de nieuwe verhaallijnen die hierdoor ontstaan. "Ze zijn allemaal erg blij met de kant die hun personages opgaan."
De laatste aflevering van het derde seizoen wordt dinsdag in de Verenigde Staten uitgezonden. Eerder werd bekend dat een deel van het vierde seizoen, dat vanaf het najaar is te zien, zich afspeelt in New York omdat de personages Kurt Hummel en Rachel Berry daar gaan studeren.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #388 Gepost op: 21-05-2012, 10:14:54 »

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #389 Gepost op: 21-05-2012, 12:53:25 »

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #390 Gepost op: 24-05-2012, 23:40:20 »
net ook de aller laatste aflevering gezien dan:

Offline Silvermaiden

• Forumlid
« Reactie #391 Gepost op: 25-05-2012, 09:41:26 »
net ook de aller laatste aflevering gezien dan:

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #392 Gepost op: 25-05-2012, 10:22:44 »

Offline Silvermaiden

• Forumlid
« Reactie #393 Gepost op: 28-05-2012, 11:22:42 »

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #394 Gepost op: 29-05-2012, 01:01:37 »
okeej dit is even best grappig. de montage fouten in het finaleliedje:

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #395 Gepost op: 29-05-2012, 10:28:06 »
okeej dit is even best grappig. de montage fouten in het finaleliedje:

Offline joligmolletje

• Forumlid
« Reactie #396 Gepost op: 9-06-2012, 11:29:57 »
Ik heb  net in recordtempo de laatste 6 afleveringen teruggekeken, ik liep namelijk nogal achter. Mijn reactie in spoilers.

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #397 Gepost op: 27-06-2012, 13:28:56 »
Ik volg nu ook The Glee Project waarin ze een rol in Glee weggeven aan de winnaar. Ik zou echt alleen al kijken voor Blake  ::love::. Ik denk op dit moment dat Shanna de meeste kans maakt om het te winnen. Ze hebben sowieso een sterke vrouwelijke stem nodig ( met Tina, Brittany en Sugar alleen nog in de klas). En zij heeft echt een ongelooflijk bereik  :o.

Offline joligmolletje

• Forumlid
« Reactie #398 Gepost op: 27-06-2012, 15:42:40 »
Ik heb net het hele eerste seizoen van The Glee Poject gezien en volg nu ook het tweede seizoen. TGP is ook echt een aanrader voor fans van Glee al heb ik wel het gevoel alsof de kandidaten van  het tweede seizoen slechter zijn dan die van vorig jaar. Er zijn vooral heel veel dramatische verhalen maar minder echt goede zangers en acteurs. Shanna En Blake zijn mijn favorieten; ze kunnen goed zingen en acteren (en ze zien er helemaal niet slecht uit ;))! Zij zijn ook de enigen die ik gemakkelijk in Glee vind passen. Het is nu eenmaal heel lastig te werken met een blinde jongen of met een transgender die zijn eigen lichaam nog niet goed kent. Lily gun ik het echt niet, want ze komt echt super arrogant over (maar dat kan de suggestieve montage zijn).

Wat mij vorig jaar trouwens opviel was dat Samuel eigenlijk helemaal niet zoveel kon. Hij had problemen met zijn zang, dans en acteerwerk en daarna won hij gewoon doodleuk een rol (die van Joe Hart). Nou vond ik hem in Glee al niet zo geweldig, maar na TGP vroeg ik me nog meer dan ooit af hoe hij in hemelsnaam die rol heeft kunnen bemachtigen tegen geweldige kandidaten als Lindsay.

Volgen meer mensen The Glee Project?

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #399 Gepost op: 27-06-2012, 19:05:24 »
Ja de kandidaten uit het eerste seizoen lijken iets meer vuur te hebben dan die van het tweede seizoen. Ik weet trouwens ook niet waarom ze een blinde jongen en een transgender die zijn eigen lichaam nog niet kent al zover hebben laten komen, want je kan er gewoon vrij weinig mee. En als er iets is wat ze in Glee niet kunnen gebruiken dan is het wel gelimiteerde karakters.

Samuel kan best goed dansen toch? Maarja ik denk ook wel dat het eerste seizoen er 2 karakters hebben gewonnen die niet hadden moeten winnen, er zaten veel betere tussen. Marissa was heel erg goed en ik vond Ellis gewoon leuk. Haar sarcasme en jazzy stem ::jaja::.