Dames en heren, jongens en meisjes, molloten en mollotinnen,
Ik presenteer u met trots een compleet verbeterde(?) versie van FOLLOW THE MONEY!
Ik heb alle tabellen overnieuw gemaakt met een nieuwe telling!
Aflevering 1:
Hetzelfde als eerst.
Aflevering 2:
Bij de boobytrapopdracht heb ik ook de bijdrages van verkenners in mijn hoofd gehouden. Een goed begin is het halve werk, dus de verkenners kregen de ene helft van het geld en Jan kreeg de andere helft. Ik heb het zo gedaan: Als ik het goed heb gezien zijn er 19 draadjes doorgeknipt (zie het kaartje uit de aflevering). Karin had daar 2 van doorgeknipt. Dus dat is 10,5% van het totaal aantal doorgeknipte draadjes. Zij krijgt 10,5% van 750 euro toegekregen. Verder had als ik het goed had gezien Miryanna 5 draadjes geknipt, Hanna 1, Soundos 5, Horace 4, en Anna 2 (dat is een aanname van mij omdat voordat anna wegging er nog 2 draadjes doorgeknipt moesten worden).
Aflevering 3:
Bij de plak/verfopdracht was Patrick de enige die niet meeging met Beatrix dus hij krijgt niks, onder de rest wordt het geld verdeeld.
Bij de voorstellingsopdracht telt weer beide groepen krijgen de helft. Dus onder de toneelspelers wordt 570 euro verdeeld en onder de publiekzoeker (Jan krijgt dus beide)
Bij de hotelkameropdracht ging uiteindelijk iedereen mee met het kopen van bagage (dacht ik) dus iedereen krijgt evenveel eraf.
Aflevering 4:
Zelfde als eerst.
Aflevering 5:
Zelfde als eerst.
Aflevering 6:
Zelfde als eerst.
Aflevering 7:
Zelfde als eerst.
Aflevering 8:
Degenen die de vraag goed beantwoorden krijgen nu ook de helft verdeeld.
Aflevering 9:
Hetzelfde als eerst.
Opmerkingen en aanvullingen zijn welkom!