Uitslag weekopdracht 2!
1. D*nIk heb gekozen voor het Braziliaanse Pantanal!
Iedereen heeft het altijd over de o zo bekende Amazone, maar het Pantanal is minstens zo mooi.
Dit is misschien wel het mooiste moerasgebied ter wereld! Tevens is dit het grootste moeras van Amerika of zelfs de wereld!
Jaarlijks overstroomt dit gebied en is het alleen per paard te bereiken. Het is dus geen hotspot voor toeristen. In dit gebied zijn o.a. heel veel exotische dieren en super mooie vogels te vinden. De locatie en de natuur zijn geweldig. Het lijkt mij ook de perfecte locatie voor een molopdracht.
Motivatie Daisy: Origineel, onbekend, en heeft qua locatie veel te bieden voor een spel als de Virtual Mole.
2. LdHmolletjeMijn keuze gaat uit naar een plek waar ik nog nooit geweest ben, maar wat wel zeer hoog staat op mijn to-do-list: namelijk The West-Edmonton-Mall! Dit is een der grootste winkelcentrums ter wereld met 800 winkels, 100 horecagelegenheden en een heel pretpark in het gebouw! Het rare is: je vindt The West-Edmonton-Mall zelden of nooit in reisgidsen en reisfolders... Ik vind winkelcentra heerlijk om doorheen te wandelen en de vele leuke winkeltjes in te gaan. Daarnaast heeft zo'n groot winkelcentrum ook iets magisch, het is immers bijna een stad op zichzelf! Hier zou je werkelijk magische opdrachten kunnen uitvoeren!
Motivatie Daisy: Google bied uitkomst, modern, maar heeft veel te bieden. Daarom een terechte nummer 2.
3. M@ri@nneMoldova
Wijn, kastelen, natuur en Cricova waar zich 1 grot bevindt met wel 100 km. gangenstelsel.
Leuk voor Wie is de Mol dus.
Motivatie Daisy: Grappig en zeer toepasselijk, maar de motivatie is wel heel kort. Toch een joker voor originaliteit.