Molow’s nummer theorie:Het viel me op dat er dit jaar heel veel vragen worden laten zien. Vooral aparte vragen. Hoe heet de moeder van de mol? Voor welk dier is de mol bang? Welk zwemdiploma heeft de mol? Ik denk dat dit een afleidingsmanoeuvre is voor iets anders, namelijk de nummers die er bij staan. Vraag 20 is normaal 'Wie is de mol?' maar ik heb nu al 2 of 3 keer gezien dat het een hele andere vraag was. Daarom houd ik bij welke vragen je bij wie ziet. Als een kandidaat in een aflevering niet wordt gecombineerd met een vraag zet ik dat er niet bij. Ik houd het uiteraard alleen bij van de 4 kandidaten die nog in het spel zitten. Soms worden vragen ook nog duidelijk in beeld beantwoordt. In dit geval is de vraag dikgedrukt.
Aflevering 1Karin zien we bij vraag 10.
Patrick zien we bij vraag 20.
Aflevering 2Art zien we bij vraag 11.Soundos zien we bij vraag 20.
Patrick zegt helemaal niks. We zien hem alleen maar 1 shot heel kort.Aflevering 3Art zien we bij vraag 20.
Karin zien we bij vraag 4.
Aflevering 4Soundos zien we bij vraag 17.
Karin zien we bij vraag 13.
Aflevering 5Karin zien we bij vraag 8.
Art zien we bij vraag 11.Patrick zien we bij vraag 18.
Aflevering 6Karin zien we bij vraag 19.
Soundos zien we bij vraag 17.Patrick zien we bij vraag 1.
Art zien we bij vraag 13.Aflevering 7Patrick zien we bij vraag 15.
Karin zien we bij vraag 14.
Soundos zien we bij vraag 11.Art zien we bij vraag 20.Aflevering 8Soundos zien we bij vraag 15 <-- we zien de muiscursor 4 keer heen en weer gaan maar er wordt niks aangeklikt.
Patrick zien we bij vraag 11.Karin zien we bij vraag 10.Art zien we bij vraag 19.Aflevering 9Soundos zien we bij vraag 8.Art zien we bij vraag 11.
Art zien we bij vraag 20.Art zien we bij vraag 21.
Art zien we bij vraag 22.Soundos zien we bij vraag 23.Karin zien we bij vraag 1.Allereerst wat opvallende dingen:
- In aflevering 2 horen we Patrick niks zeggen. We zien hem alleen 2 seconden als iemand zegt hem te verdenken.
- In aflevering 8 beantwoordt iedereen een vraag, alleen de cursor van Soundos gaat heen en weer en doet dan niks.
- In aflevering 9 zien we Art bij maar liefst 4 vragen waarvan hij er 2 beantwoordt.
- In aflevering 2 én 5 beantwoordt Art vraag 11. Ook in aflevering 9 zien we hem met vraag 11 maar hij beantwoordt hem niet.
- Karin beantwoordt in elke aflevering precies 1 vraag, behalve aflevering 2.
- Patrick beantwoordt in 9 afleveringen maar 1 keer een vraag in beeld. In aflevering 8, vraag 11.
- Art zien we met 9 vragen, Karin met 8 vragen, Patrick met 5 en Soundos met 7.
Verder hier nog iets waarvan ik dacht dat het misschien nuttig zou zijn. Ik ga er persoonlijk vanuit dat de testtheorie blijft kloppen en dan valt Karin volgende week af. Ik reken haar dus niet mee hier. Als je alle vragen van Art, Soundos en Patrick achter elkaar zet krijg je:
201120201711181711315112015111981120212223
Kan iemand hier iets mee? Streepjescode, iemand?
Nee daar valt niet veel uit te halen. Wel opvallend dat alle vragen óf 20 zijn, óf 1, óf met een 1 beginnen, behalve de vragen in aflevering 9.
Nu per kandidaat:
Art: 1120111320191120 (2122)
Karin: 1041381914101
Patrick: 201811511
Soundos: 20171711158 (23)
Hier kunnen we misschien meer mee.
Ik kan zelf zo snel nog niet iets vinden maar puzzel gerust.
Dit heeft dus ter informatie niks te maken met die andere testtheorie. Ik denk dat er een hint puur in de cijfers zit. Ik begin nu ook wel te twijfelen maar ik vind het wel heel opvallend.