Dank voor jullie positieve reacties
Ik sta er zelf van te kijken maar exact vandaag op mijn 1 jarig wieisdemol.com forum jubileum kom ik met een hele goede bijdrage aan een theorie
(al volg ik de mol al sinds ik een kind was vanaf seizoen 1
)
Ik had zelf het gevoel dat dit toch weer een puzzelstukje is dat deze theorie net iets completer maakt. Nu is al snel uitgevonden dat hetom afl 1 en 2 gaat, maar stel dat dit niet gebeurd was had het zomaar eens de hint naar de hint kunnen zijn ja. Omdat er elk jaar wel mensen zijn die rijtjes bijhouden welke testvraagnummers er voorbij zijn gekomen zou het zo kunnen zijn dat de programmamakers hier deels op hebben ingespeeld.
Het enige raadsel nu nog is hoe we erachter kunnen komen wie de mol is de verliezer en de winnaar. Karin valt waarschijnlijk weg, Art had 11 en soundos en patrick beiden 20. Wat ook nog kan is dat het een hint is die de finalisten aangeeft, maar niet meer dan dat. Zo'n aanwijzing heeft er vaker ingezeten (dan denk ik bijvoorbeeld aan de streepjes in de leader van seizoen 9)
(p.s misschien kom ik met deze aanvulling op de theorie nog wel in de widm vodcast terecht
)