Re: [Theorie] De Test! 2011
« Antwoord #91 Gepost op: 25.02.2011, 11:48:31 »
Tot dusver gaat deze theorie erg goed:
Vragen beantwoord en er uit:
2. Hanna
3. Horace
5. Jan
4. Miryanna (in aflevering 4 eruit, zonder dat we hebben gezien welke vraag ze beantwoordde)
7. Pepijn
8. Anna
Wat we nog gaan zien (als de theorie blijft)
aflevering 9 niemand er uit
10. Karin
Dan in aflevering 11:
11. Art
20. Patrick
20. Soundos
Is Art de afvaller in afl. 11, dus de verliezer en zien we pas in de laatste aflevering wie de mol+winnaar is?
OF
Is Art Mol nummer 11 en blijft het nog even spannend wie de winnaar (Patrick of Soundos) zal zijn?
Zelf denk ik dat het spannender zal zijn wie de mol is; natuurlijk leuk als je wint, maar het programma is wie is de mol (... niet wie is de winnaar).
Grrrr, op 25-02 had ik al een aanpassing op de theorie gepost, omdat ik toen al dacht dat de Avro niet zo dom zou zijn om al op voorhand alles van de uitslag in 1 hint te stoppen. Toen Soundos afviel in afl. 10 en dus niet Art in afl. 11 na Karin in afl. 10, dacht ik meteen aan deze theorie.
Is Art dan toch de Mol, aangezien hij vraag 11 (11e seizoen) beantwoord heeft?
Toen ik ook nog in dit topic las dat hij in afl. 2 vraag 11 en in afl. 5 vraag 20 beantwoordde, bekroop mij helemaal het gevoel dat Artemis. Waarom was Soundos juist in deze afleveringen gespiegeld in de leader? Is dit een waarschuwing voor Soundos dat als zij goed had opgelet de hints had kunnen zien, maar omdat zij op een ander spoor (links naar rechts) zat werd zij uiteindelijk de verliezende finalist?