Kwaad doet het niet moet de regie gedacht hebben want Anna zat toch zo faliekant fout dat Karin geen schade zou oplopen. En het is naar de rest ook het meest eerlijk dat de mol de supervrijstelling pakt.
Voor wat betreft die joker ben ik het wel met je eens, maar die vrijstelling was uiteraard voor de finale. Daar had Karin natuurlijk wel degelijk wat aan gehad, zo dit allemaal 'echt' was/ geweest zou zijn.
Wellicht als niemand Patrick in de smiezen zou hebben gehad dat er inderdaad wel een echte meet-the-mole zou zijn geweest en de vraag is dan, hoe had dat er dan uitgezien?
Dat heb ik me inderdaad ook afgevraagd want het blijft een vreemde constructie.
Afhankelijk van wie de mol blijkt zou ik graag willen weten waar dat hele gedoe over die vragen over ging in aflevering 10. Als Patrick de mol is, waarom zaagde hij dan zo door over welke vragen het waren, alleen om Art nog in verwarring te brengen oid, of was het voor de kijkers..??
En van Pepijn wil ik graag weten of hij per toeval dat 'protect and survive' shirt aanhad op de dag dat hij zich opofferde om het scherm te zien.. (En uiteraard waarom hij dit nou deed maar dat vroeg iemand al eerder geloof ik).
Ohja, en die mandjes - wat was daar nou de bedoeling van, die suggestie omtrent het laatste mandje want erg logisch was dat niet als het bedoeld was om zijn medespelers om de tuin te leiden..