Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Gisteravond was er een televisieprogramma op met gevaarlijke bendes in El Salvador? Heeft de productie daar nog last van gehad?
Schiet me er nog één te binnen die ik vergeten ben te vragen: Frankenrijk, waarom??
Woah, ja! Leest Anton dit topic of alleen molfandag? Wellicht weet hij er meer van.
O, dan heb ik nog een vraag over de vorige serie:Toen ik op de veiling de topitobakjes om Barbara terug in het spel te kopen kocht, kreeg ik er zes + vijf dekseltjes, terwijl er maar 2 (zonder dekseltjes) gebruikt zijn... Hoe komt dat?
En ik zag op de veiling nog zo'n Beatrix-blokjes-foto, maar dan niet van Beatrix, maar eentje die niet gebruikt is.
En kokertjes van de koeienopdracht in meer dan twee kleuren.
Anton had in het MolFanDag-topic gepost dat hij hier nog vragen zou beantwoorden die niet gesteld zijn tijdens de Fandag. Vandaar de stortvloed aan vragen, denk ik.
Al een vraag over seizoen 12:Zal deze serie opnieuw 11 aflevringen tellen zoals dit jaar, of was dit uitzonderlijk (door een gat in hetuitzendschema)en worden het er terug 10?
Shiiiit vanmiddag dacht ik ineens He! Wacht eens even! En ik had een geniale vraag. Maar nu weet ik hem niet meer.Oh wacht. Ik heb hem weer.Als Patrick en Art konden afspreken allebei Topo in hun theaterding te doen konden ze dus overleggen voor het schrijven. Konden ze dan niet gewoon allemaal bijvoorbeeld hun advertentie beginnen met hun beginletter ofzo? Want dan had iedereen elke advertentie goed kunnen raden.
Bovenstaande Twitterhints werden als officiele aanwijzingen gegeven op TV bij de finale aflevering en op de .nl site.Waarom dan al die alliteraties in de tweets?Was dit dan een dwaalspoor, als afleidingsmaneuvre voor de "echte" hints?Dat we als molloten overal aanwijzingen denken te zien ligt uiteraard aan onszelf maar alliteraties in de tweets zijn toch bewust door de productie gebruikt?minuten mollen breinbreker bovenstebeste morgen mollen duivelse donderdag. Mol meets Mollen met Majesteit of Muurschilderingen? Mijn Mollengeheugen Mollen en Mijnen? Coen loves Coco-nuts...El topo, candidatos y comodines: esta noche!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
531 gasten en 3 vaste bezoekers